środa, 10 sierpnia 2022

Morski Albumik

 



Hej Kochani!


Dzisiejsza moja praca, to morski album, wykonany z pięknych papierów od ITD Collection z kolekcji "szukając atlantydy" i "Woda". Jedna kolekcja idealnie nadała się na tło kart, druga na dodanie głębi morskiej, w końcu to cudne grafiki! Z tej samej kolekcji użyłam tekturek, folii i wyciętych elementów. W pracy użyłam również cekinów (klik) od Craft4you.


Albumik pomieści wiele zdjęć, będzie idealnym domkiem dla zdjęć z wakacji, w podrózy, po naszych poszukiwaniach atlantydy :)
























Jak Wam się podoba taki albumik? Pełen niespodzianek i z elementami pop-up?

Album zgłaszam na wyzwanie Szuflady "Rafa koralowa"


oraz na wyzwanie Craft4you 22:


, oraz na wyzwanie Zielonych kotów "Jedziemy na wycieczkę" i szukamy atlantydy :)







6 komentarzy:

  1. Niesamowicie piękny album, te grafiki są cudowne, ale wykonanie i to jak to razem połączyłam przebija wszystko ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki albumik to świetna rzecz można w nim zatrzymać czas wakacji. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca, rewelacja, trzymam kciuki za wyzwania, jak dla mnie to faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno u Ciebie nie byłam...a Ty dalej tworzysz bajeczne rzeczy...album jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)