czwartek, 25 kwietnia 2019

Wymianka - Jestem Tu :)


1. EviPassjonatka Marta
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
zdecydowanie wszystkie :) jestem pasjonatką wszelkiego rękodzieła.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Aktualnie zajmuję się głównie tworzeniem biżuterii, ale również szydełkuję, próbuję tworzyć kartki, czytam o decopuage

4. Trzy ulubione kolory to…..
czarny, zielony, czerwony

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
lubię wszystkie :)

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
wszystko się przydaje, a jeśli czegoś wcześniej nie używałam, to zachęca mnie to do zdobywania nowej wiedzy.

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Zdecydowanie każdą! Zwłaszcza tą stworzoną przez siebie :)

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Haft, cekiny, wszystko co się błyszczy!

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
I kawa i herbata. Kawa z mlekiem, capuccino, herbata czarna i owocowa.

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
snickersy i ptasie mleczko :D

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
fantasy, ale inne również chętnie czytam-maniak ksiązkowy :)

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
cera tłusta, każdy podarunek cieszy. Jeśli zapachy, to delikatne, wiosenne

13. Chciałam jeszcze dodać....
że uciesze się ze wszystkiego! :)

14. Urodziny mam 20 grudnia a imieniny jakoś chyba 22 lutego-nie obchodzę :)

15. Mam rękodzielnicze marzenie, jest to nauczyć się scrapbookingu i decopuage (marzą mi się skrzyneczki vintage na moją biżuterię)


Zasady - tutaj

8 komentarzy:

  1. Marzenie jak najbardziej do spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba, zapisałam się nawet na warsztaty w czerwcu :D

      Usuń
  2. Mamy imieniny w tym samym dniu i też ich nie obchodzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo jakoś tak urodziny, to ważniejsze, prawda? :)

      Usuń
  3. Martusia, przyjeżdżaj do mnie na weekend, będziemy kartkować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj Kasiu, ale który weekend, wiesz, że ja mam pampersiocha ciągle na kolanach hihi

      Usuń
  4. Wiem, wiem, z pampersiochem przyjeżdżaj, damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj, nie wiem czy przetrwasz taki najazd haha. Ale wakacje długie, coś pokombinuje :D

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)