czwartek, 25 kwietnia 2019

Wiosenne kwiaty

Bry Kochani!

Czy Wy też uwielbiacie taką pogodę? Ja bardzo :)
Odliczam dni do urlopu i wyjazdu nad morze, to już 8.05, tak bardzo się cieszę!
A więc niebawem zniknę na kilka dni, ale wrócę do Was nowa, świeża i wypoczęta, mam nadzieję, że z nowymi pomysłami.

A tym czasem... poczyniłam takie wywijaski, jednocześnie eleganckie, ale kobiece i muskające już o piękną wiosnę i cudowne kwiaty :)


Wykonane ze sznurków sutaszowych, koralików toho 11/0, koralików duo, obszyte taśmą cyrkoniową. A blasku nadają piękne kamienie i żółte rivoli.

A tak się prezentują na modelce :) niestety aparat nie chciał współpracować


Pracę zgłaszam na wyzwanie:




Miłego dnia!

24 komentarze:

  1. Podziwiam, misterna robota :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, wiosenne :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te kolczyki Martusiu. Doczytałam sobie Twoje imię w metryczce :)))
    A wracając do kolczyków - wyglądają bardzo efektownie i będą idealne na najbliższy urlop.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuś. Jak ja czekam na ten urlop :D
      Ściskam mocno

      Usuń
  4. Prześliczne kolczyki, idealnie wpasowują się w wiosenny klimat. Też uwielbiam taką pogodę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Małgosiu :) Szkoda, że majówka, przynajmniej w okolicach wrocławia, ma być taka średnia

      Usuń
  5. Cudowne kolczyki!
    Dla mnie już jest za gorąco i zastanawiam się jak znów przetrwam latem skoro wiosną już lato:(
    Zazdroszczę urlopu. Baw się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak masz wspaniale - kocham morze :)) Zawsze tam odpoczywam i ładuję twórcze akumulatory:)) Kolczyki cudne, co za misterna robota. Trzymam kciuki w wyzwaniu :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham morze, ten widok, to powietrze...
      Zastanawiam się czy coś ze sobą zabrać, i chyba wybiorę włóczki :D lekkie i zmieszczą się, nie zajmując wiele miejsce.
      Dzięki :) Buzia

      Usuń
  7. Śliczne są, pięknie się prezentują :)
    Wyjazdu zazdroszczę, oczywiście tak pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękują Kochana, no ja też aż sobie zazdroszczę- haha :)

      Usuń
  8. ale robisz piekna biżuterie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolczyki! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)