niedziela, 28 kwietnia 2019

Kwiatowy igielnik i wyniki candy

Bry Kochani :)

Jeszcze 9 dni do urlopu...
Odliczam!

Ledwo się wyrobiłam, chociaż jeszcze 2 dni do terminu, to zazwyczaj nie lubię robić nic na ostatnią chwilę.
Zmotywowana wyzwaniem u Uli, wykonałam igielnik z moim ukochanym kwiatem - makiem.

Igielnik z białej kanwy, wyszyty muliną (haft krzyżykowy), oraz koralikami. Nie mogłam się oprzeć, żeby nie dodać koralików :)
Wzór z pinterest Jana Moraresku

Dodatkowo obszyłam go kolorowym sznurkiem skręcanym



i dodałam zielone listki i chwost.
Igielnik troszkę większy, ponieważ przy szyciu torebek używam wielu szpilek, chciałam żeby był bardzo praktyczny :)

Pracę zgłaszam na wyzwanie Uli :)


sponsorowane przez


***

A teraz wyniki mojego candy:



Teresa, otrzyma fioletowe kolczyki
Margotka, zielone
a różowe powędrują do Małgosi X

Losowanie  fioletowych:

Losowanie zielonych:

Losowanie różowych:



Serdecznie gratuluję! i proszę o wysłanie danych do wysyłki na mój adres e-mail lamparciatko@gmail.com

42 komentarze:

  1. Prześliczny! Świetne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny igielnik :) dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powiedzenia :)
    Gratulacje dla dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny igielnik! Też lubię maki. Dziękuję za zabawę - już podaję adresik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Igilenik przepiękny!!!
    Widzę, ze ominęła mnie wspaniała zabawa i cudne prezenty. Gratuluję wygranym!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten igielniczek Martusiu!
    Candy przegapiłam ale gratuluję koleżankom szczęścia w losowaniu i wspaniałych nagród.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ewuś :) dziękuję. Obiecuję, że będzie jeszcze okazja :)

      Usuń
  6. Ojej, Martusiu, ale ze mnie szczęściara. Zaraz wysyłam adres. Dziękuję serdecznie.
    No i gratuluję Teresce i Margotce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze mnie gapa - nawet nie napisałam, że igielnik makowy jest przepiękny.

      Usuń
  7. Martuś igielnik śliczny! Piękny ten mak :)) Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty zdolna jesteś! Pięknie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu haha, to ze szczęścia chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach jakoś szczęścia nie mam 🤣
    Gratuluję Dziewczynom
    I serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. A ten igielnik super😍
    Nie pamiętam kiedy coś haftowalam, czy haftowalam ale mulinke, igłę napewno w ręce miałam 🤣
    Przypominam sobie, że siostra dużo sobie haftowala😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny igielnik :) Bardzo się cieszę, że to do mnie uśmiechnął się los :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej w końcu do Ciebie trafiłam, z barku czasu tak to długo mi zeszło ;), uwielbiam maki prześliczny igielnik, piękne połączenie haftu z koralikami, bardzo mi się podoba. Dzięki za odwiedziny u mnie, obiecuje wieczorkiem zagoszczę u ciebie na dłużej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Rozumiem, niestety czas jest przeciwnikiem rękodzielników :)

      Usuń
  14. Prześliczny igielniczek! Nie wiem dlaczego, ale jeszcze nigdy żadnego nie popełniłam;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, dlatego cieszę się, że go wykonałam :)

      Usuń
  15. PRZECUDNY!!! Te koraliki idealnie tu pasują. Piękna praca:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ale mi się miło zrobiło. Tak właśnie mi się wydawało, że koraliki będą idealne :)

      Usuń
  16. Małgosi gratuluje a maj cudny na tym igielniki wyszedł !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny igielnik :)
    Gratulacje dla wylosowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Igielnik super. Makowy hafcik cudowny a kolczyki sa słodkie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)