czwartek, 4 kwietnia 2019

Powitalne Candy u Marty

Bry Kochani! :)



W związku z tym, że w świecie blogów jestem nowa, a widzę, że swietnie potraficie się tu bawić i organizować sobie , oraz innym czas na wyzwaniach, konkursach i innych tego typu. To chciałam również dołączyć do wymyślania wyzwań/konkursów. Na początek, jak przystoi, przynoszę chleb, sól i coś mocniejszego, oraz prezent w formie "wkupnego" :D

1. Czas zgłoszeń do 25.04.2019 do 23:59
2. Jedynie dwie zasady. Pierwsza: to pozostawienie linku do Waszego bloga/strony, abym mogła Was nawiedzić... yyyy... odwiedzić :)
3. Druga (ale nie jest przymusowa, jednak będzie mi niezmiernie miło) pozostawienie, również w komentarzu, informacji, które kolczyki najbardziej Ci się podobają i dlaczego

Z komentarzy wylosuje 3 osoby, które otrzymają po parze kolczyków ze zdjęcia.

PS. Będę radosna jak skowronek jeśli mój banerek wyląduje u Ciebie na blogu :) A oto on:




Miłego dnia! :*

18 komentarzy:

  1. No to zacznę ;)
    Co prawda mnie już od(na)wiedzasz :P ale proszę, oto moje królestwo: https://esmescrap.blogspot.com/
    A z zestawu powyżej wybieram różowe, bo urzekły mnie swoją delikatnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) My też już się nawiedzamy :)), czyli odwiedzamy ale chętnie się przyłączę. https://wielkiemalepasje.blogspot.com
    Banerek juz ukradłamm, a co do kolczyków to róż lub fiolet bo uwielbiam te kolory - mam na ich punkcie bzika :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przyłączę się do candy, bo te różowe kolczyki mnie zachwyciły i pasowałby mi do letnich sukienek.
    Miałam już przyjemność gościć Cie na moim blogu:
    https://papierowy-jarmark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem mocno niebiżuteryjna;) Jedyne co, to drobne kolczyki i obrączka. Kiedyś uwielbiałam a teraz wolę u innych:))
    Ale Twoje kolczyki przepiękne! Kojarzą mi się z latem i landrynkami:))
    Fioletowe - eleganckie. Różowe słodziaki a zielone mocno optymistyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, jestem nowa na Twoim blogu, mój to: http://grandmothermartha.blogspot.com/
    Uwielbiam kolor zielony (bo to kolor nadziei) więc zielone podobają mi się najbardziej.
    Banerek zabieram, zapraszam do siebie i pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja również zgłaszam się na candy, bo te fioletowe kolczyki skradły moje serce są cudowne :) Banerek na moim blogu: https://mojecudawianki1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Kochani za odwiedziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Z miłą chęcią zapisuje się do zabawy, mnie również nawiedzasz, ale podaje adres www.eetoilee.blogspot.com, wszystkie kolczyki piękne, ja długi czas nie nosiłam i dziurki zarosły, więc musiałam ponownie przebić, teraz z dumą mogłabym nosić te delikatne różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj
    Znalazłam Ciebie u innej blogerki😍
    Nie mam bloga, jeszcze się nie udal ale myślę, ze po świętach siądę i zacznę coś skrobać
    Piekne kolczyki, probowalam cos kiedyś ale wyszły inne😋😋😋😋
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Jak tylko założysz bloga, to podrzuć link, z chęcią Cię będę odwiedzać. Miłego dnia :)

      Usuń
    2. https://chikaretta.blogspot.com/?m=1
      Zapraszam 😋

      Usuń
  10. Muszę się przyznać, że trafiłam dzisiaj do Ciebie przypadkiem, ale to był szczęśliwy traf! Naoglądałam się samych cudowności. Ja uwielbiam biżuterię i wszystkie trzy pary bardzo mi się podobają. Różowe najmniej, bo na ten kolor jestem uczulona :D, zielone są takie radosne, a fioletowe ... to zdecydowanie mój faworyt.
    Zapraszam do mnie - https://szydelkowapasjakaski.blogspot.com, bo ja będę Cię nawiedzać regularnie.
    Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem szczęśliwa z takiego przypadku i witam serdecznie Kasiu! :)

      Usuń
  11. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy. Witam w blogowym świecie :) Wszystkie kolczyki są piękne, jednak moje serce skradł fiolet, bo to mój ulubiony kolor :)
    http://teresa-teresa1305.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojjj, nie wiem czy ja się jeszcze wyrobię w terminie ale zapisuję się. A kolor, hmmm jakby mi szczęście dopisało to fioletowy poproszę :) ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)