środa, 1 maja 2019

Pierścień, kolczyki, kartka, oraz DT - czyli tyle się dzieje...

Bry Kochani! :)

6 dni do urlopu... a u mnie tyle się dzieje!
Bardzo dziękuję Wam wszystkim za tak liczne odwiedziny i komentarze. Aż ciepło się robi na serduchu.

Chciałam Wam pokazać kilka moich ostatnich prac:




Pierścień z tutorialu TakaYa, stworzony podczas udziału w zabawie w grupie pasartu :)
Koraliki toho 11/0, 8/0, 15/0 oraz koraliki fasetowe 3mm

Czy na tym czarnym tle (czyli stole :D) też fajnie wychodzą zdjęcia, czy zdecydowanie robić na białym, jak do tej pory?



kolczyki szyte ze sznurków soutache w kolorze zielonym, z dodatkiem ecru, białego i złota. Koraliki toho 11/0, zielone fire polish 3mm, sznurek skręcany, oraz piękne białe kamienie.

Kolczyki powędrowały do Joanny, z okazji wymianki Wielkanocnej. Wykonałam również swoją pierwszą kartkę. Najmniej świąteczną ever :D ale miałam wtedy tylko różowy papier i trochę przydasi, które dostałam, więc jakoś trzeba było sobie poradzić. Joanna się nie przeraziła, ale ja z wrażenia zapomniałam zrobić zdjęcie :D Karteczkę jednak możecie zobaczyć u Joanny.

Są również inspiracją w konkursie Majowym na Blogu Świrów. Serdecznie zapraszamy do zabawy!

Dzisiaj pojawiła się również informacja, w sklepie Pasji, kto został przyjęty do Craft Drużyny. A więc się chwalę, o! :)))))





Cieszę się niezmiernie, że dołączyłam do tak świetnej ekipy, gdzie atmosfera jest naprawdę bardzo przyjemna. A to najważniejsze!

A teraz... urlop uważam za rozpoczęty :D bo Gości mam już jutro, a potem morze!
Buzia, do zobaczenia po 14stym!
Z góry dziękuję za wszystkie komentarze, postaram się na nie odpowiedzieć, a i Wasze blogi odwiedzić.





32 komentarze:

  1. Cudny pierścień! Gratki i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super biżuteria, zwłaszcza pierścionek - jest boski :)
    Gratuluję dołączenia do drużyny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim gratulacje za dołączenie do DT! Super! :)) Twoje prace świetne, śliczna kolorystyka :) Co do zdjęć to ja wolę jasne tło, ale to dlatego że nie lubię zbytnio czarnego koloru :)). Buziaki i odpoczywaj kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Pierścionek jest rewelacyjny! a Te pazury żółte :):):) Kolczyki fajne, ale zdecydowanie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. PO pierwsze gratulacje! Biżutki fajowe a przede wszystkim miłego, udanego wypoczynku :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, Martusiu. Biżuterię tworzysz zjawiskową, kolczyki szczególnie mnie urzekły. Jeśli chodzi o tło, to chyba na jasnym ładniej się prezentują.
    Udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Małgosiu. To chyba faktycznie zostanę przy białym :)

      Usuń
  7. Piękny ten pierścień, wygląda wspaniale. Kolczyki również urocze, jestem pewna, że się spodobały. Życzę Ci Martusiu wspaniałego, pełnego wrażeń urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pierścień :). Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tło pod zdjęcia dla mnie zdecydowanie białe, choć sama robi eksperymenty z kolorowymi. Najgorzej gdy biały wyjdzie niebieski lub różowy, czasem szary. Wówczas trzeba troszkę pobawić się programami 😊
    Biżuteria piękna. Gratuluję i życzę dobrej zabawy w DT oraz udanego urlopu.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. to zostaje biały :) zazwyczaj wychodzi lekko szare i faktycznie trzeba pokombinować :) niestety pogoda nie sprzyja do robienia zdjęć :)
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace, te kolczyki cuuuudne :) Miłego urlopu ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne kolczyki i super fajny pierścionek:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne i pięknie są te Twoje prace :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nowej przygody! Powodzenia :*
    A zdjęcia lepsze na białym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu, na to wychodzi :D więc zdecydowanie zostaje białe :)

      Usuń
  15. Gratulacje!!! Kolczyki mega - i to mówię ja - którą biżuteria nie rusza;) Ale Twoje są piękne!!! I na tym tle jest dobrze:)
    Udanego wypoczynku:)) Paaa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana, ale niestety już po urlopie :)

      Usuń
  16. Podziwiam kolczyki!!! I oczywiście gratulacje składam z przyjęcia do DT!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)