sobota, 11 maja 2019

Po urlopie, ale lenistwo nadal trzyma :)

Bry Kochani!

Wracam po urlopie, z naładowanymi bateryjkami i masą pomysłów w głowie.
Tyle chcę Wam opowiedzieć, ale chyba zacznę od początku :) To będzie długi wpis, gotowi?

Przed wyjazdem, wykonałam krywulkę według wzoru BeadDiagrams , oczywiście musiałam dodać coś od siebie, w tym przypadku dodatkowe koraliki fire polish, żółte i toho 11/0 pomiędzy przejścia w końcowym rzędzie naszyjnika.
Kolory inspirowane tematem wyzwania KolorTon

pracę zgłaszam na wyzwanie żółty jasnozielony KolorTon artPiaskownicy


oraz

Szuflady Symetrycznie


***

Przed wyjazdem, na blogu Świata Pasji, pojawiło się wyzwanie majowe - Kwiaty Handmade


natomiast na naszym blogu Świrów Rękodzieła wystartował konkurs majowy. Zgłoszenia należy składać do 15.06.2019 do godziny 23:59


Serdecznie zapraszamy do udziału!

***

Ostatnio na blogu Uli, pojawił się bardzo ciekawy wpis, na temat komentarzy i blogowania. Zachęcam do lektury, wywołał naprawdę ciekawą dyskusję :) W związku z tym, pojawił się pomysł na banerek, Ula opisała to tutaj. Cchętnie słucham rad innych i lubię szczere i konstruktywne komentarze, więc banerek umieściłam również u siebie.
Jestem fanką opinii, szczerej, nawet tej do bólu. Co nie oznacza, że nie mam swojego zdania, o nieee. Mam :) ale każdy komentarz daje nam coś do myślenia, nawet jeśli nie do końca się z nim zgadzamy, prawda? Nie ma perfekcji w życiu, ale dążenie do niej jest cudowną drogą z wieloma ciekawymi wybojami :)

Ty też lubisz takie komentarze? Dołącz do akcji Uli i zamieść na swoim blogu Jej banerek!

***

Wyjazd nad morze bardzo się udało, wróciliśmy o dziwo  wypoczęci, z masą wrażeń. Czemu takie zdziwienie? Bo ja to bywa podczas wyjazdu z dziećmi... człowiek się męczy, dzieci dają w kość :) Ale nie tym razem, naprawdę nie żałuję tego wyjazdu! Pogoda nam dopisała, dzieci były grzeczne, wycieczki udane. Do tego jadłam najlepszego dorsza na świecie, do dzisiaj go wspominam :D

A tutaj kilka zdjęć z naszego wyjazdu






polecam serdecznie park wieloryba w Rewalu :) super frajda dla dzieci. Dla rodziców tez, bo mogą odpocząć, gdy dzieci wniebowzięte biegają po parku.

Pierwsze co zrobiłam po powrocie, to odpowiedziałam na Wasze komentarze, za które bardzo dziękuję.Następnie odwiedziłam Wasze blogi, a teraz umieszczam wpis na swoim. Teraz pozostaje ogarnięcie spraw w pracy i kilka pilnych spraw organizacyjnych, związanych z moimi kochanymi Świrami :) ale duchowo nadal czuję się jak na urlopie.


pozdrawiam serdecznie ;*



27 komentarzy:

  1. Kocham morze!!! wspaniała wyprawa! Pozdrawiam PS Kolczyki rewelacja:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Martusiu Twoje rękodzieło jest bardzo ciekawe i bardzo mi się podoba :) Podziwiam osoby z takim talentem :) Zdjęcia naszego morza są super, również uwielbiam nad nim przebywać, tylko nie latem :) Delektuj się jeszcze wyjazdem, wspominaj go a wena twórcza i chęci wrócą bardzo szybko :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu nie latem? super ja można posiedzieć z dziecmi w piasku i pobiegać po wodzie :)

      Usuń
  3. Super komplet, szczególnie kolczyki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolczyki będa pasowały nawe bez naszyjnika, bo są w bardzo żywych kolorach :)

      Usuń
  4. Cudna ta krywulka (wcześniej nawet nie wiedziałam, że takie słowo istnieje;)). Morskie wspomnienia piękne, najważniejsze, że baterie naładowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. istnieje, moje ulubione naszyjnikj są właśnie krywulkowe :)

      Usuń
  5. Trochę zazdroszczę Ci tego urlopu, do mojego zostały jeszcze równo 2 miesiące ;). Piękny komplet, życzę powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za udział w kolorystycznym wyzwaniu Art-Piaskownicy, jednak wydaje mi się, że kolor koralików nie jest jasnozielony, lecz bardziej wpada w turkus (tak to wygląda ze zdjęcia). Zapraszamy do udziału w innych naszych wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielony, zielony, niestety na zdjęciu wyszły dość blado :) mimo, że są z gamy z tych "rażąych" nie myślałam, że ktoś odbierze to za turkus, bo bym zrobiła mniej naświetlone zdjęcie, mogłam wrzucić zdjęcie przed wyjazdem na urlop, to wtedy pewnie wcześniej pojawiłoby się info, że są wątpliwości, to bym zrobiła zdjęcie inne lub przy turkusie ^ ^

      Usuń
  7. Cieszę się, że miałaś udany urlop. Krywulka jest przepiękna i kolczyki też, pasują do niej idealnie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był bardzo udany :) przyznam, że od 10 lat tak nie wypoczęłam

      Usuń
  8. Fajny komplecik stworzyłaś :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria!!! Powodzenia w wyzwaniach Ci życzę:))
    A co do odpoczynku nad morzem, to ja najchętniej jeżdżę do Pobierowa. Morze, sporo lasu i możliwości wycieczek rowerowych; same przyjemności. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ALinko :)My staramy się jeździć ciągle w nowe miejsce, trzeba zwiedzać ;o)

      Usuń
  10. Fajnie, że urlop się udał :) Piękne rękodzieła !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny komplecik :) Szkoda tylko, ze nie udało ci się uchwycić tej jaskrawej zieleni tutaj. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, następnym razem skupie się bardziej na zdjęciu, żeby nie było wątpliwości :)

      Usuń
  12. Oj, tak! Akumulatory na morzem ładują się doskonale przez cały rok!
    Stworzony przez Ciebie komplecik śliczniutki i bardzo wiosenny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Serdecznie witam w Wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna symetryczna praca <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)