piątek, 17 maja 2019

Bajorek i druga kartka :)

Bry Kochani!

Trochę ostatnio miałam roboty, muszę nadrobić na blogu i odwiedzić też Wasze blogi, ale to przez weekend, na spokojnie :)

Na naszym blogu Świrów Rękodzieła, powiększyła się Ekipa Redaktorów. Mam zaszczyt współpracować z cudownymi Kobietami, czekają nas ciekawe przygody i duże wyzwanie, aby uczynić blog ciekawym i miłym miejscem dla Was. Serdecznie zapraszamy do czytania artykułów i aktualnego konkursu majowego :)

Wystartowała również nasza strona na FB, ale mamy małe problemy techniczne, niebawem je naprawimy, a tam też będzie czekał na Was ciekawy konkurs, gdzie można wygrać bon na 50 zł do wybranego przez siebie sklepu z półfabrykatami do rękodzieła, tak więc warto!


Do artykułu związanego z bajorkiem, stworzyłam pracę:
Druga kartka w moim życiu, dla Joanny, jeszcze wiele przede mną, ale fajna frajda :))
Musiałam oczywiście dodać coś koralikowego :P Miałam mało "przydasi" do kartki, ale dzięki pewnej Cudownej Osobie, mam już ich ogrom i mogę cwiczyć. Dziękuję Kochana za wsparcie, przydasie, a najbardziej za to, że jesteś :*


Kolczyki wykonane techniką haftu koralikowego, naszyjnik szydełkowo-koralikowy, drugi w moim wykonaniu, więc wyszedł już ciut lepiej. Ale ćwiczenia czynią mistrza :) Do tego futurystyczny wisior, bo taki mi pasował do wzoru na sznurze i kolczyków. Piękne kamienie od Kamieniuszki.
Sznur robiony ze wzoru pinteresta bizuteria-blond. Kolczyki i wisior wzór własny.

Miłego dnia!

36 komentarzy:

  1. No ooo, to jest prawdziwa biżuteria!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonana biżuteria w ślicznych kolorach 😊 a karteczce też niczego nie brakuje, jak na drugą w życiu 😊 pozdrawiam ciepło 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mam nadzieję, że kolejna będzie lepsza ;o)

      Usuń
  3. O jeju! Jaka cudna biżuteria! I Ty mówisz, że ciut lepiej...Super jest! Ćwicz, ćwicz kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo, bo ten sznur to drugi raz robiłam i jeszcze to nie jest to, co powinno :D trzeba być trochę samokrytycznym :) ćwicze, ćwicze. aż pracownię będę powiększała haha

      Usuń
  4. Przepiękna biżuteria, szczególnie wisior mnie zachwycił!
    Kartka niecodzienna - masz świetne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję <3 oj zjadł mi 2 miesiące życia, więc cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  5. Gratuluje przede wszystkim świetnej ekipy :))) A biżuteria to wielekie WOW!! Ale cudna!!! Piękna kolorystyka :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka wyszła bardzo fajnie, idziesz w dobrym kierunku :)
    Biżuteria przepiękna, cudne te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, chociaż jeszcze bardzo zawiły ten kierunek hihi

      Usuń
  7. Cudna biżuteria, podziwiam :)
    a kartki wciagają;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie jeszcze miesiąc temu mówiłam, że kartki to kompletnie nie jest dla mnie i nawet się za to nie zabieram :D

      Usuń
  8. Az trudno uwierzyć, że to Twoja druga kartka. Rewelacyjnie jest skomponowana. A Twoją biżuterię po prostu podziwiam z całego serca.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Dziś dotarł do mnie list z Twoimi kolczykami :) Bardzo Ci dziękuję !!! Za niedługo pochwalę się na moim blogu wygraną :) Świetną kartkę zrobiłaś i komplecik :)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna biżuteria, kartka też super wygląda

    OdpowiedzUsuń
  11. Biżuteria naprawdę pięknie wykonana :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka wyszła super, świetna kompozycja. Biżuteria jak zwykle zachwyca i pomysłem i wykonaniem.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cuda!!! Ostatnio coraz częściej myślę o zrobieniu takiego naszyjnika, technicznie wiem o co chodzi, ale cały czas mam problem z koralikami. Możesz mi podpowiedzieć jakie najlepiej kupić na początek? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy czy do sznura, czy do wisiora. Do sznura Toho 11/0, natomiast do wisiora zależy co chcesz zrobić, dobrze się wyszywa Toho 15/0, ale 11/0 też czasem do tego używam no i różne inne koraliki można przyszyć w jakiś kształt :)

      Usuń
  14. Jestem pod wrażeniem wykonanej przez Ciebie biżuterii :) bardzo misterna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) sznur najbardziej, ale już w planach następny :)

      Usuń
  15. Biżuteria zachwycająca!!! Trudno przejść koło niej obojętnie. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Biżuteria jest zachwycajaca a jestem pełna podziwu talentu...wspaniale się prezentuje. Karteczka ślicznie wyszła :) Pozdrowionka ślę i dużo słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biżuteria Twoja mnie zachwyca, kartka wyszła piekna, a w gronie świrów z przyjemnością i ja zasiadam :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)