niedziela, 26 maja 2019

Naszyjnik na wesele i koszykowe szaleństwo

Bry Kochani!

Ostatnio miałam dużo rzeczy na głowie, zwłaszcza związanymi z naszymi Świrami Rękodzieła, na naszej stronie na Facebooku wystartował konkurs i można w łatwy sposób wygrać bon na 50 zł do wybranego przez siebie sklepu z półfabrykatami do rękodzieła. A więc zapraszamy do zabawy!

Znalazł się też czas na prace twórcze. :)


Wykonałam naszyjnik soutache, który Szwagierka założy na wesele, na które wybiera się w lipcu, oraz parę kolczyków, do tego właśnie naszyjnika. Tym razem zaszalałam z ilością kamieni, perełek i wywijasami, ale za to kolczyki zrobiłam delikatne, aby nie przytłaczały całości. Praca zajęła mi więcej czasu, niż się spodziewałam i pojawiła się jako inspiracja w artykule na blogu sklepu Świat Pasji.

Oraz.. polubiłam się z szydełkiem. Idzie pomału, ale idzie :D zrobiłam koszyczki ze sznurka na przydasie, oraz jeden fioletowy dla Szwagierki do jej salonu fryzjerskiego :)

Miłego dnia!

35 komentarzy:

  1. Przepiękny naszyjnik, niezwykle efektowny :) Koszyczki są świetne, a na dodatek w fajnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Też bardzo lubię mocne i żywe kolory :)

      Usuń
  2. Cudowny komplet, elegancki, jednocześnie oryginalny - coś wspaniałego. Koszyczki są super.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten naszyjnik, niezwykle gustowny a koszyczki pomysłowe - jesteś bardzo kreatywną osóbką Evi. Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny komplet! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!! Naszyjnik jest cudowny - mimo mojej niechęci do różowego ;) połączyłaś go z szarym!!!! Co do koszyków najtrudniej robi się pierwszy, a później to już z górki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana ;*
      no koszyczki nie są aż tak straszne, z chusta już gorzej mi idzie :D

      Usuń
  6. Naszyjnik cudowny i koszyczki też świetne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Komplet cudowny, świetne zestawienia kolorków, a umiejetnosci szydełkowania zazdroszczę :), koszyczki wyszły fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umiejętności szydełkowania, to ja jeszcze nie mam. Raczej: coś próbuję :D

      Usuń
  8. Koszyczki wyszły super! Takie grube, porządne :) A zestaw biżuterii przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Martuś biżuteria super, śliczna!! Idealna na wesele i letni czas :)) Ja również zaczynałam szydełkowanie od koszyczków bawełnianych, ale moje pierwsze nie były tak śliczne jak Twoje :)) Super :)). Zobaczysz, szydełko wciąga :)) Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik z kolczykami fantastyczne się prezentuje...cudo! Ale szydełkowe koszyczki są wspaniałe...ja nie umiem nic zrobić na szydełku..Pozdrawiam i ślę słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to namawiam do spróbowania, też uważałam,że szydełko nie jest dla mnie :)

      Usuń
  11. Naszyjnik ma przepiękne kolory :)
    Super prace szydełkowe - fajnie wyglądają, a to tego są praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały naszyjnik zrobiłaś!!! Bardzo pięknie się prezentuje. Na pewno przyciągnie niejedno spojrzenie nie tylko koneserów rękodzieła. Koszyczki świetne! Ja kiedyś zrobiłam jeden i dość. Wolę cieńsze materiały niż sznurek. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No paluchy trochę bolą, to muszę przyznać. Ale dla efektu warto :D

      Usuń
  13. Przepiękna kompozycja. Naszyjnik od razu przyciąga oko swoim bogactwem, ale nie przytłacza. Delikatne kolczyki są tu doskonałą równowagą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, właśnie bardzo zależało mi na równowadze i stwierdziłam, że duże kolczyki pozbawią naszyjnik cudowności :)

      Usuń
  14. Koszyki bardzo fajne, ale biżuteria to prawdziwe cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna biżuteria- podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komplet jest przecudny, zachwyci każdego miłośnika biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycający komplet!!! Jeszcze trochę będę do Ciebie zaglądać i jeszcze się przekonam do biżuterii;)))
    Koszyczki też super!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny naszyjnik i kolczyki :) pięknie Ci komplecik wyszedł. Koszyki też super zawsze podziwiam szydełkowe dzieła, bo ja jakoś sama za szydełko zabrać się nie potrafię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie potrafiłam, ale jestem bardzo uparta :D nie żałuję :)

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)