środa, 5 czerwca 2019

Nieziemskie kolczyki i męska bransoletka

Bry Kochani!

Dzisiaj nadrabiam wizyty na Waszych blogach, a potem uciekam "odgruzować" działeczkę :D
U mojego syna już po Komunii, odpoczywaliśmy potem jeszcze 2 dni haha, więc można wrócić do rzeczywistości, więc przynoszę swoje dwie ostatnie prace :)

Bransoletka wykonana jako inspiracja do wyzwania sklepu Świat Pasji, gdzie niedawno wystartowało wyzwanie, serdecznie zapraszamy do zabawy! :)




Męska bransoletka, pasek wykonany ściegiem peyote z czarnych koralików 11/0 treasure, szarych koralików fire polish 4mm, oraz pięknych  hematytów.

Zmajstrowałam również coś w żywych kolorach, ale oprócz tego, w ciekawym -kosmicznym kształcie :) 


Użyłam koralików, które zamówiłam już dawno temu, niestety czekały na lepsze czasy :) Niebieskie kryształki fasetowe, czerwone toho 8/0 i niebieskie koraliki toho 11/0,  niebieski i czerwony sznurek PEGA,  w ostatniej fazie swej twórczości stwierdziłam,że dodam gwiazdeczki, aby wzmocnić ogólny efekt :). I już mogę stwierdzi, że je uwielbiam!

Moja ufokowa praca przed:


Moje kosmiczne kolczyki zgłaszam do wyzwania:


oraz 




***

Chciałam równiez baaaaardzo podziękować Asi :* 
Do Asi wysłałam karteczkę z okazji Jej urodzin, o tym poczytacie- tutaj, oraz brałam udział w Jej candy. Nie wygrałam, ale mimo wszystko otrzymałam właśnie od Asi paczuszkę <3


sprawiłaś mi naprawdę dużą niespodziankę i wiele radości. Jeszcze raz dziękuję!

43 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe . Kolczyki muszą świetnie się nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha ha- pytałas , co to sa zwyklaki. jedno jest pewne - Twoje tworki nimi nie są;-D taką biżuterię to ja rozumiem- cudo! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Męska bransoletka jest - bardzo męska :) Za to kolczyki to już taki babski powiew szaleństwa, są bardzo oryginalne i przeurocze.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ciężko mi było właśnie trafić w tą męskość :D

      Usuń
  4. Super kolczyki, masz niezwykłą wyobraźnię :) Bransoletkę wcale nie uważam za męską i nosiłabym ją na okągło, gdybym nie nosiła zegarka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuję :) oprócz zegarka można nosić tez bransoletkę :)

      Usuń
  5. nie mam dziurek w uszach ale kolczyki cudne, zachwycają :), uwielbiam czerwony i granatowy :)Męska bransoletka tez bardo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cuda u CIebie dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna bransoletka (choć ja jestem konserwa i jakoś mężczyźni z bransoletkami do mnie nie przemawiają:), a już kolczyki to prawdziwe cuda. Masz talent!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna biżuteria!!! Kolczyki odjazdowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna bransoletka :) Kolczyki - rzeczywiście kosmiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój mąż się zawsze śmieje, że i po urlopie trzeba odpocząć, a co dopiero po komunii :)))). Znam to szaleństwo, a za dwa lata czeka mnie kolejene :)) Świetna jest ta Twoja biżuteria, bardzo oryginalna, super :)). Kolczyki wymiatają :)). Buziaki kochana! PS. Piękne prezenty dostałaś od Asi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po urlopie się zawsze odpoczywa. Dlatego jak gdzieś jedziemy, to musimy tak, żeby w zapasie po powrocie został czas na odpoczynek haha
      ps. taaak, cudny, bardzo mnie zaskoczyła :)

      Usuń
  11. Kolczyki są fantastyczne :). Trochę szalone, ale z pazurem. Idealne na letnie dni ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna ta bransoletka, ja mam zawsze problem z męskimi pracami, bo uwielbiam kwiatowe prace :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie też. Mam większośc błyskotek i weź tu dobierz coś męskiego haha dobrze, że ostatnio zaopatrzyłam się w szarości

      Usuń
  13. Martusiu świetnie wykonana biżuteria, super bransoletka, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile cudności:) i miło mi bardzo że niespodzianka bardzo trafiona:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolczyki mają niebanalny wygląd. Faktycznie trochę kosmiczny, ale w dobrym znaczeniu :) Podobają mi się jako całość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twoją biżuterię! Tę bransoletkę sama chętnie bym założyła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu kolorystycznym na blogu Art-Piaskownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmiczne kolczyki po prostu wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Biżuteria wygląda wspaniale, masz ogromny talent! Pozdrawiam słonecznie, będę tu częściej zaglądać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo za tak miły komentarz :) idę również w re-odwiedziny do Ciebie

      Usuń
  20. Bardzo ciekawy projekt :) dziękuję, że przyłączyłaś się do naszej zabawy w Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)