piątek, 19 kwietnia 2019

Wesołych Świąt!

Bry Kochani :)

Chciałam Wam życzyć wesołych, spokojnych, rodzinnych Świąt, smacznego jajka i mokrego dyngusa!

U mnie przygotowania w proszku, chyba, że zrobienie zakupów świątecznych się liczy :)



Za to tydzień temu wraz z synami zrobiliśmy stroik świąteczny na stół. Przyznam się, że pierwszy raz bawiłam się styropianem i cekinami. A tutaj efekt :)


Cekiny piękne, zakochałam się w nich!


***

Kasia Esme, na swoim blogu, ogłosiła wymiankę wielkanocną. Oczywiście  natychmiast zapisałam się na nią. Po losowaniu, które odbyło się tydzień temu, okazało się, że jestem w parze z bardzo miłą osóbką - Chimerą, Jej blog i piękne prace można znaleźć - tutaj.

Byłam przerażona faktem, że mam własnoręcznie wykonać kartkę wielkanocną. W pracowni zaledwie kilka przydasi, związanych z tą dziedziną rękodzieła, ale dzielnie zabrałam się do pracy. Wynikiem tego były poklejone ciuchy, łapki  i mało wielkanocna kartka (do tego różowa), ale z upartością osła ją zrobiłam :D

Gdy otrzymałam paczuszkę, od mojej duszyczki wymiankowej, dech mi zaparło. W środku same cuda! Piękna kartka, sporo przydasi, do tego ciepłe słowa od Chimery, że mam próbowac dalej i tak powstała myśl, że po świętach zacznę czytać i oglądac tutoriale. Tyle pięknych przydasi dostałam, trzeba spróbować! :) Dziękuje Kochana za te cudności, oraz słowa wsparcia <3

A teraz się pochwalę, takie śliczności otrzymałam:

Karteczka





oraz przydasie: )







***

Tego samego dnia, zapukał mój ulubiony Pan kurier, który za każdym razem powtarza, że cieszy się, że mieszkam na parterze. Tak, dokładnie tak, tyle paczek zamawiam :D I przyniósł mi paczuszkę z cudownościami. Nie była to ustawiona wymianka, o nie. Raczej coś bardzo spontanicznego :)
Dziękuję Uleńko ;*
Uli piękne prace możecie znaleźć tutaj i tutaj.


Niestety jednego pięknego prezentu pokazać jeszcze nie moge, ale jak tylko dostanę oficjalną zgodę, to zdjęcie pojawi się na blogu <3


Cudowna kartka




i piękna pisanka





która znalazła miejsce w naszym stroiku <3 na stole w salonie, przy którym jadamy wszystkie posiłki.



Kochane, jeszcze raz bardzo Wam dziękuję. Sprawiłyście mi wiele radości ;*


***

Dotarła do mnie również nagroda, którą wygrałam kilka dni temu na fb w konkursie urodzinowym sklepu Świat Pasji. Mój wierszyk zajął 3 miejsce :)




Tylko kompletnie nie wiem, do czego się tego używa :D
A więc... po świętach... tutoriale przybywajcie!



26 komentarzy:

  1. Gratuluję wszystkich wspaniałych prezentów! Stroik śliczny!
    Życzę, by Zmartwychwstały Chrystus przyniósł Tobie i Twojej rodzinie radość, światło i pokój.

    OdpowiedzUsuń
  2. czy wygrana z candy KTM dotarła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, chwaliłam się nawet na swojej stronie na fb, a serwetka tak mi się spodobała, że używam jej jako tło do zdjęć z biżuterią ;o)

      Usuń
  3. Piękne prezenty dostałaś - cieszę się razem z Tobą. I jaki śliczny stroik.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prezenty i fajny stroik. Taka cekinowa bombka, to mnóstwo pracy ale efekt super!
    Dobrych świąt:)
    Ps. Jeśli się nie mylę to Twoja wygrana to zestaw papierów do scrapbookingu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale prezenty Evi, przed Tobą nowe wyzwania i świetna, zabawa. Radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty :)
    dziękuje za życzenia i również życzę radosnego świetowania w gronie najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ różnorodność u Ciebie! Wspaniałe wielkanocne kartki i ozdoby. Z nowymi wyzwaniami na pewno świetnie sobie poradzisz, bo bardzo kreatywna z Ciebie osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne dekoracje i cudne prezenty :) <3
    A to co wygrałaś to bloczek papierów do scrapbookingu Tima Holtza kolekcja vintage shabby :) przyda się do robienia kartek, albumów, tagów i całej masy innych papierowych dekoracji :D Gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki Kochana, wczoraj właśnie czytałam wprowadzenie do scrapbookingu :D już minimum wiedzy mam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stroik zrobiliście! To jajko jest bardzo efektowne :)
    Super sobie poradziłaś, kartka wyszła świetnie, dziękuję Ci za wymianę, za wszystkie piękne prezenty :* No i trzymam kciuki za nową drogę, papiery duże już masz, to przeznaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana ;* i za wiarę we mnie :D już drugą kończę robić :D

      Usuń
  11. Pięknie zostałaś obdarowana :) umknął mi ten post wcześniej ;) świetny stroik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sie cieszę, że wymianka się udała :) Wspaniałe paczki "od zajączka" otrzymałaś, dobrze jest mieć takie dobre rękodzielnicze duszyczki wokół siebie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Martusiu, cieszę się, że tyle pozytywnych emocji dostarczyła Ci wymianka :) No i chyba stała się zaczątkiem czegoś nowego ;) Trzymam kciuki i dopinguję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! z pewnością w kolejnej również wezmę udział. No właśnie dziewczyny zaraziły mnie chęcią do zgłębiania nowej techniki :) a nwet 2ch

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)