środa, 17 kwietnia 2019

Duże też jest piękne!

Bry Kochani! :)

Miałam nie wrzucać już nic w tym tygodniu, jedynie stroik na stół jaki zrobiłam z synkiem, ale   m u s z ę, b o    s i ę   u d u s z ę :D

Chciałam przetestować frędzle i stwierdzam, że są rewelacyjne! Tak się w nich zakochałam, że zamówiłam połowę sklepu... tak.. znowu... Na szczęście w miarę się opanowałam, i goła i wesoła na Święta nie będę ;o) Ale paczuszkę już dzisiaj odebrałam i wszystko ładnie wymacane.

Czerwony kamyczek tez cudny, więc domówiłam jeszcze taki... we wszystkich kolorach :P


A tak się prezentują na uszyskach, i może na takie nie wyglądają, ale są leciutkie :)




Pracę zgłaszam na wyzwanie Sklepu Świat Pasji


Bo soutache jest zdecydowaną przeplatanką :)


oraz wyzwanie Gościnnej Projektantki 
Co mi w duszy gra...

Kolczyki zdecydowanie, kolorystycznie i wielkością, nawiązują do piosenki "jesteś szalona" Boysów! :)

Buzia!

29 komentarzy:

  1. Piękna praca dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji GT Pati

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki folkowy klimat! A ja kocham wszystko co folkowe!!! Są MEGA. Koniec i kropka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, dziękuję bardzo ;* faktycznie folkowe, nie zwróciłam wcześniej uwagi na to :D

      Usuń
  3. Świetne! Powodzenia i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są cudne :) Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wyraziste i energetyczne :) powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Martuś, to prawdziwe arcydzieło! Wspaniała kolorystyka i forma - podziwiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Małgosiu! aż mi się miło na serduchu zrobiło :)

      Usuń
  7. Dziękuję bardzo za udział w moim wyzwaniu :)
    Kolczyki wyszły cudownie i pięknie prezentują się na swoim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki są po prostu NIESAMOWITE!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jak się nakręcę na zakupy to czasem do gołego :D
    Piękne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Evi :)
    Tak, w tym wydaniu zdecydowanie jest piękne :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Pasji :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie lubię czerwonego, ale Twoje koczyki są przecudne i ten kolor mnie nawet nie razi :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam - Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwony to zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. Zastanawiałam się nad ryzykowaniem i połączeniem ich z kolorem zielonym, ale raz się żyje i w sumie jestem bardzo zadowolona z efektu :)

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)