poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Malutkie kolczyki

Bry Kochani!

Dawno nic nie publikowałam, ale to wcale nie znaczy, że u mnie krucho z twórczością. O nieee...
Prac wykonałam całkiem sporo, a zdjęcia nadrobiłam dopiero dzisiaj :)
Musicie mi wybaczyć bo  pochłania mnie moderowanie grupy na fb i tworzenia bloga dla rękodzielników. Ale idzie nam coraz lepiej i już niebawem pojawi się pierwszy artykuł.

Jedna z prac, którą zrobiłam w moim tak zwanym "międzyczasie" :)
Malutkie kolczyki w kształcie kwiatuszka techniką sutaszu, na posrebrzanych bigielkach, w dwóch kolorach: fioletowym i limonkowym.





Miłego dnia! :* 

Pracę zgłaszam na wyzwanie szuflady:


oraz wyzwanie Klubu Twórczych Mam:





25 komentarzy:

  1. Śliczne są te maleństwa, kolorowe i radosne.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, niezwykłe kolczyki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne maleństwa! Nauka sutaszu jest w moich planach, ale to już chyba na emeryturze;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początek jest ciężki, ale grunt to się nie poddawać. Efekty są piękne :)

      Usuń
  4. Kolczyki wykonane w międzyczasie- śliczne, ale ta nazwa do nich bardzo pasuje ( jak sie przyjrzeć dokładnie jak są ułożone sznurki, to wychodzi nam nieskończoność;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie :D rewelacyjne spostrzeżenie <3 ściskam mocno :)

      Usuń
  5. Cudowne, dziękuję za udział w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i urocze maleństwa :))) Ten dominujący fiolet jest mega :) Uściski i powodzenia w zabawach :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, podobają mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Dziś dopiero zauważyłam gadżet "Obserwatorzy" - zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne maluszki! Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  10. Małe jest piękne :) śliczne, urocze maleństwa :)
    Dzięki za wspólną zabawę w KTM

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)