sobota, 23 marca 2019

Pierwsza torebka


Dzisiaj chciałam się pochwalić jeszcze świeżutką, pierwszą torebką :) Skończona kilka minut temu, cieszy duszę i oko. Zajęła mi 4 dni, dużo nerwów,bolące plecy i prawie zmasakrowany palec wskazujący, ale warto było!


A teraz odstawiam maszynę i wybywam na działkę, oczywiście z moją nową listonoszką.

Ale to nie koniec mojej przygody z szyciem torebek, o nieee..
Tak mi się spodobało, że już wiem jaka będzie następna. :)

Miłego weekendu!

*Materiały, wykrój i tutorial od tkaninykaroliny.pl

4 komentarze:

  1. Listonoszka to moja ulubiona torebka więc zachwycam się Twoją :)) Super i gratuluję, że wygrałaś tą batalię szycia :))) MIłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też uwielbiam listonoszki, ale marzy mi się jeszcze okrągła torebka :)
      Satysfakcja jest ogromna.
      Tobie tez życzę miłej niedzieli ;*

      Usuń
  2. Cudowna i jaki piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)