niedziela, 15 grudnia 2019

Wymianka Świąteczna

Bry Kochani!

Ostatnio, na blogu Świry Rękodzieła ogłoszona była wymianka świąteczna. Oczywiście zgłosiłam się do nie i ja, a wylosowaną osobą była Ania z bloga Płonące motyle. Przy wymiance adresów okazało się, że mamy do sobie 65 km, a Ania mieszka obok mojego rodzinnego miasta. Jaki ten świat mały, prawda? :)
Ania zaproponowała, abyśmy spotkały się osobiście i wymieniły paczuchami, a miały znajdować się w nich:
świąteczna kartka
świąteczna zawieszka,
coś słodkiego (ale świątecznego)
Dodatkowo, umówiłam się z Anią, że wykonamy sobie wzajemnei biżuterię, bo Ania to również biżuteryjka z zamiłowania, oraz przydasiami.

Ja wykonałam dwie ozdoby na choinkę, oraz długaśne kolczyki z chwostami.




Od Ani dostałam cudowną biżuterię, słodkości, cudowną kartkę, masę przydasi, piękną bombeczkę. Jestem zachwycona, a spotkanie było cudowne

Paczucha od Ani:




Dziękuję Aniu raz jeszcze <3

na naszej stronie na fb- facebook/com/swiryrekodziela odbywają się warsztaty online, wspólnie tworzymy, bawimy się,motywujemy :)

A tutaj efekty:

Piękna bombka z warsztatów prowadzonych przez Ulę w mojej wersji:


Bombeczkę zgłaszam na wyzwanie art piaskownicy - w krainie królowej śniegu


i na wyzwanie u Filigranek


***


Kwiaty, które wykonałam na warsztatach prowadzonych przez Pati:


A tutaj chust, wzór mech, której wykonanie pokazywałam na warsztatach:



Już robi się następna niebiesko-biało-różowa :)

Zapraszamy do zabawy!

49 komentarzy:

  1. Fenomenalne prezenty wymiankowe sobie sprawiłyście! Zwłaszcza bombki są rewelacyjne 😍 Chociaż i biżutki koralikowe są bliskie memu sercu. Czas odkopać swoje koraliki, bo od wakacji zaniedbane ;)
    Dotarła do mnie wygrana w Mikołajkowym candy chusta. Jest boska! 😍 Leciutka. Zajmuje mało miejsca. Ma cudowne pastelowe kolory. Dziękuję! Zawieszka jest fajna, ale ta chusta.... :)
    Moja najstarsza córka już mi zapowiedziała, że "czasem" ją pożyczy ;)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, koniecznie odkop koraliki i pochwal się co stworzyłaś :) Bardzo się cieszę, że chusta Ci się spodobała, niech się dobrze nosi <3 ;*

      Usuń
  2. Przepiękne prezenty wymiankowe. Biżuteria, bombka i kwiaty są cudowne. Pozdrawiam cieplutko, też wreszcie tu dotarłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się obdarowałyście.
    Uściski Martusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie blogowe spotkania, coś o tym wiem bo w zeszłym roku pojechałam poznać az 7 takich blogowych duszyczek :) Super sie wymieniłyście, kolczyki piękne! Ja na swoją przesyłkę z wymianki jeszcze czekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zabawa, aż żałuję nie na wszystkie mam czas1 Ta Twoja bombeczka cały czas zachwyca....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja się staram jakoś ten czas wygospodarować. Chociaż im bliżej świąt, to tym ciężej niestety

      Usuń
  6. Wspaniała wymianka, a jeszcze jak dokonana na żywo to już podwójne szczęście!
    Chusta rewelacyjna, ale wzorem mnie zaskoczyłaś, to naprawdę virus?
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o widzisz, ja gapa. Po głowie mi virus chodził jak czytałam pierwszy komentarz, a obdarowana dostała virusa. Oczywiście, że chodzi o mech, zaraz poprawię :) buzia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie się obdarowałyście z Anią. I jakie wspaniałości powstały na warsztatach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne upominki i wymianka w realu - super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty. Dostać taka paczkę to wielka przyjemność :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Super fajna ta wymianka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Owocna wymianka!Cudowne kolczyki! Macie zdolności dziewczyny!W podobny sposób poznałam scraperkę,która mieszka 8 km ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) o widzisz, to fajnie, że macie tak blisko do siebie i jak to internet łączy ludzi, prawda? :)

      Usuń
  13. Hej cudowne prezenty
    Jesteście mega zdolne♥️❤️❣️

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana i ja Tobie również dziękuję za spotkanie i za prezenty :**** Koniecznie musimy to jeszcze powtórzyć :*
    Bombka jest obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne prezenty, ale kolczyki bardzo przykuwają uwagę:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo spodobało mi się połączenie zielonego z różowym :)

      Usuń
  16. Przepiękne, bajkowe, niesamowite prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wymianka. A spotkanie w realu bezcenne 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Podarunki przepiękne... To fakt, czasem świat jest bardzo mały, a na pewno takie spotkanie na żywo było czymś niezwykłym... Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, kogo ja widzę :) fajnie, że znalazłeś chwilkę, ściskam ;*

      Usuń
  19. Widać, że wymianka udana, piękne prezenty przygotowałyście sobie nawzajem. Uwielbiam spotkania w realu i zawsze na nie czekam. Fajnie jest poznać kogoś nowego tak cudownie zakręconego 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, jak tylko się spotkałyśmy, to czułam, że Ją znam już od dawna :)

      Usuń
  20. Ja ostatnio z mama stworzylysmy podobne kolczyki! To jest takie wciągające! Może nie są tak dopracowane jak Pani, ale równie bardzo jestem z nich dumna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z okazji Świat Bożego Narodzenia,
    życzę Ci na stole dużo jedzenia.
    By ryba świetnie smakowała
    i kapusta pięknie się prezentowała.
    Choinka ślicznie świeciła
    i każda bombka się mieniła.
    Byś znalazł pod choinką prezentów moc,
    w tę świąteczną noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana ;* Tobie również zdrowych, pogodnych, rodzinnych i spokojnych Świąt życzę :)

      Usuń
  22. Zdrowych,wesołych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknych Świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za odwiedziny u mnie:) Cieszę się, że mimo długiej nieobecności jeszcze ktoś chce mnie odwiedzać:) Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna dekoracja świąteczna:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna bombka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna bombka:) dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:) Kasia z DT

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)