poniedziałek, 30 marca 2020

Zabawy marzec ;o)

Hej Kochani!

W związku z tym, że zaraz koniec miesiąca :D pora zgłosić prace do zabaw marcowych, a więc:


Zdjęcie z klik

Zakładeczka dla Ewci, na zabawę  zakładkową. W tym miesiącem tematem była książka z dzieciństwa, a więc oczywiście w moim przypadku to "Tajemniczy ogród"! Uwielbiam wracać do tej książki, za każdym razem jest dla mnie tak samo zachwycająca, a ekranizację uwielbiam! Na zakładce znajdują się deski i zawiasy (drzwi do tajemniczego ogrodu), oraz kwiaty i kłódeczka :)



Dodatkowo w zabawie Ani "kości zostały rzucone" , na kostce wypadły 5 i 1, co daje - kropki. A więc zakładkę pochlapałam złotym splashem, co dało nam kropeczki.

***

Następnie, wpis do Pozytywnika z charakterem. Plam chyba nie muszę tłumaczyć, w panującym kryzysie tak chyba wyglądają uczucia większości z nas ;(



***

Karteczka na zabawę u Ulci :) Bawiłam się świetnie! I wcale nie jest taka trudna, na jaką wygląda : D Jest i latarenka! 





***

Moja karteczka na zabawę do Ani, z kurczakiem i w kolorze żółtym




W tym miesiącu jakoś niczego nie mogłam dopasować do marcowych tematów w zabawie u splocika. Ale może mnie wybawi i zaliczy karteczkę wielkanocno-wiosenną jako temacik 2 :)
a temacik brzmi:

2. Kiedy żurawie wysoko latają, prędkiej się wiosny ludzie spodziewają.

A więc moja karteczka nawiązuje do wiosny, są kwiatuszki, kolor żółty :)
***


Ufff, wszystko nadrobiłam i bardzo się cieszę, czekam na wyzwania temaciki na kwiecień!


Od marca jestem członkiem DT CreativeHobby i już pojawił się mój pierwszy artykuł o złoceniach. Zapraszam!


Do zrobienia wrtykułu, wykopałam moje dwa małe pomalowane kuferki. Robiąc na nich złocenia do artykułu, dokończyłam moje ufoki :)


które zgłaszam do zabawy 12 prac rękodzielniczki, bo w marcu mieliśmy własnie ufoki




Trzymajcie się zdrowo, całusy!



38 komentarzy:

  1. A taka Marta siedzi cichutko, na blogu malutko ;) Aż nagle wrzuci od niechcenia "fafnaście" prac, doda że dołączyła do kolejnego DT i prosty człek ma doła ;)
    Obejrzałam Twój wpis o złoceniach. Fajnie to wszystko wyjaśniłaś :)
    Buziaki, Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu, ale poczytałam i pooglądałam :) Dziękuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. No to poszalałaś :-) Wszystkie zabawy w jednym poście :-) Zacznę od swojej. Dziękuje za cudną karteczkę, ten papier z Magicznej Kartki uwielbiam bo jest własnie taki wiosenny. Kurczaczek wygląda super.
    O złocenia poczytałam z ciekawością, muszę koniecznie spróbować, bo przez przypadek mam chyba wszystko.
    Reszta prac super, zdolna osóbka z Ciebie, sporo tego ogarniasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z wielkanocnych z kurczakiem, to mam tylko właśnie tą z magicznej kartki :) zobaczymy jak mi z walentynkową wytyczną wyjdzie :)

      Usuń
  4. Sporo prac przedstawiłaś na koniec miesiąca, ale nie dziwię się, bo to był miesiąc ciężki życiowo.
    Wszystkie prace bardzo ciekawe. :)
    Umówmy się tak, zaliczę kartkę, bo widzę możliwość dodatkowej, słownej interpretacji i uzasadnienia połączenia kartki z przysłowiem, ale Ty tę słowną interpretację i uzasadnienie dopiszesz nad banerkiem.
    Zaliczając pracę, dodam link i fotkę do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, już dopisuję :) dziękuję

      Usuń
    2. Moje skojarzenie przysłowia z Twoją kartką było takie: żurawie wysoko latają i widzą malutkie kurczątka spacerujące po wiosennej łące. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. I fajnie, ze ufoki skończone- mnie sie ogromnie podobają, tak samo jak i reszta prac, a jest ich ogrom:) Ciekawe czy moje preparaty do złoceń jeszcze są dobre? oby czasu starczyło to z chęcią podpatrzę coś u Ciebie:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie jak zwykle hurcik, ale jaki piękny!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Kartki urocze,perfekcyjne. Ale zrobiłaś sporo tych sliczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje. Marta prace są przepiękne.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Martuś, jesteś ogromnie kreatywna - podziwiam różnorodność Twoich prac. I ogromnie podoba mi się ten pozytywnik.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Można oczopląsu dostać! Cudne prace!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Martusiu tyle pięknych prac, miałaś co robić :) Przy tylu pracach to przynajmniej mniej myślisz o tym co teraz takie przykre :) Pozdrawiam, buźka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, zdecydowanie staram się o tym nie myśleć :)

      Usuń
  12. Martusia- Twoje zakładki sa wyjątkowe! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace, zwłaszcza zakładka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki pracuś z Ciebie :) Tyle prac, a każda w innym stylu :)
    Dziękuję za piękną kartkę BN :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace nam tu pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale hurtowo poleciałąś :) Fajne rzeczy znów pokazałąś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace ładne:)
    Zakładka i wpis do pozytywnika bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam ilość prac i to, że masz czas i chęć na wykonanie tylu różnych rzeczy :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielka jest Twoja wszechstronność Marto!!! Podziwiam różnorodność prac i ich wspaniałe wykonanie! Pozdrawiam z domowego zacisza:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna zakładka;) Też uwielbiałam "Tajemniczy ogród" jako dziecko, niedługo się zabierzemy za niego ponownie z moją pociechą;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szalona z Ciebie dziewczyna,tyle zabaw pięknie ogarnełaś:)
    Wszystkie prace śliczne, wielki szacun za karteczkę dla Uli...poradziłaś sobie świetnie!
    Gratulacje Pani z DT:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Niezły hurcik Martusiu:) Najfajniejsze są kuferki - super!
    Życzę Ci miłego i spokojnego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie prace są świetne. Życzę powodzenia ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeny nadrabiam zaległości w komentarzach, a u ciebie Martuś tyle wspaniałości powstało :) Pozdrowionka gorące :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakładeczka po prostu idealnie pasuje do książki. Muszę kiedyś wrócić do Tajemniczego Ogrodu, chętnie przeczytałabym jeszcze raz :).
    Ciężki mamy czas, więc pozytywne myśli jak najbardziej na miejscu. Te wszystkie plamy kiedyś znikną. Będzie dobrze!
    No karteczka wygląda na skomplikowaną :D Muszę obczaić jak się taką robi ^^
    Ta z kurczaczkiem tez śliczna taka minimalistyczna ale pocieszna :)
    Za to te kuferki najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale nie jest tak skomplikowana, polecam :) frajda nieziemska

      Usuń
  26. Super prace i pomysły:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)