czwartek, 27 sierpnia 2020

Kartki i zawieszka

Bry!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać zawieszkę na zabawę Choinka 2020 u Kasi. Tak sobie pomyślałam, że nie robiłam jeszcze śniezynki :)





***

Kartka na zabawę Ani, ma tylko kropeczki, ale powędruje do Jubilatki :)




Karteczka na zabawę u Uli. Zrobiłam ją juz w tamtym miesiącu, ale jakoś nie było kiedy opublikować :D Ma shakera, którego zawsze chciałam zrobić, jest z cudownych papierów od ITD Collection, a w środku ma składaczka, o!




Buziaki :)

24 komentarze:

  1. no i tak zaliczyłaś 3 zabawy, a karteczki są wszystkie piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Martuś, śnieżynka jest prześliczna. A kartka z shakerem i składaczkiem wewnątrz bardzo klimatyczna i ogromnie mi się podoba.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza śnieżynka, a kartki, szczególnie ta świąteczna, przepiękne. Czuć święta, choć jeszcze wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace, różnorodne i oryginalne :) świąteczna karteczka jest magiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace Martuniu, jak zawsze jest się czym zachwycać ;) Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Składaczek z latarenką dodał urody wewnętrznej części kartki, a shaker jest piękny :-)Wspaniałe prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne kartki Marta. Bardzo mi się podoba to zastosowanie składaczka w środku:) Śnieżynka śliczna. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zawieszka. Kartki świetne zwłaszcza ta z shakerem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prace! Śliczna ta śnieżynka.:)Składaczek wygląda bombowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace! Składak mnie rozłożył na łopatki... heheheh

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki i urocza zawieszka!
    Pozdrawiam Martusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znowu same cudne rzeczy! A kartka z shakerem to już w ogóle wypas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie prace śliczne :)
    Karteczka wyszła Ci wspaniale, jej oryginalny kształt i shaker prezentują się niesamowicie:)
    Zawieszka słodka..zawsze powtarzam,że małe jest piękne :)
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gwiazdka na Święta to konieczność :)))
    Śliczna zawieszka Martuś, a karteczka świąteczna jest mega, na wypasie!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Martuś świetne prace! No i masz już śnieżynkę :)). Super karteczki :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne kartki i zawieszka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki i śliczna haftowana śnieżynka.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczne prace, ale śnieżynka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Marta świetne prace wszystkie ale wiadomo dle mnie słnecznikowa kartka jest naj...
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie piękne kartki stworzyłaś!😍 Wszystkie piękne ale ta ze śnieżynką skradła moje serducho. Super!!!😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna śnieżynka. Moje serce skradła karteczka w czerwoną kratę - cudo!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)