poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Morska zakładka :)

Hej Kochani!

Dzisiaj morska zakładeczka, wykonana z tekturek od Magicznego Kociołka, tutaj znajdziecie równiez tutorial - jak ją wykonać. :)





Zakładkę zgłaszam do zabawy Ewci:


ostatnio, wakacyjnie, dla relaksu czytana książka

oraz na zabawę 12 prac rękodzielniczki bo zakładka kojarzy się z wakacjami, wyjazdami i jest też niebieski:)


oraz zabawę do Splocika. Robiłam juz prace z użyciem mchu, pracę marynistyczną (ale jescze nie mogę jej opublikować) i nie chciałam używać w zakładce tego samego materiału, więc sięgnęłam po muszelki, które otrzymałam od szwagierki :)

zgłaszam się zakładeczkę do zabawy, idealnie pasuje do tematu nr 1
1. Jeśli nie możesz mieć tego, co najlepsze, zrób najlepszy użytek z tego, co masz.



Buzia!


24 komentarze:

  1. Taka zakładka to mogłaby w muzeum za eksponat służyć, jest przepiękna, za każdym razem zachwycasz. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka fajna :) Cudnie zrobiona, obejrzę sobie ten tutorial. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja!!! jaka pięknota ta ośmiorniczka! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuś cudna jest! Tylko do jakiej ksiązki ją włożysz, cobyś muszelek nie zgniotła ;0

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wiem, czy używałabym takiej zakładki- szkoda jej, muszelki mogły by się zgnieść w książce;) ale jest świetna i bardzo wakacyjna:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zakładka,ta ośmiornica mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna oryginalna praca :) najlepiej jej bedzie w otwartej ksiązce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, klimatyczna zakładka - bardzo mi się podoba:)
    Uściski Martusiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, bogata w szczegóły i dopracowana w każdym calu zakładka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda! Muszelki dopełniły całości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra zakładka. Idę popatrzeć, jak ją zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! bardzo lubię takie morskie motywy i kolory :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliczna zakładka z ośmiorniczką. Bardzo lubię morskie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że obie lubimy morskie
    opowieści z syrenami w tle...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)