czwartek, 12 listopada 2020

Coricamo - Testujemy wzory

 Hej Kochani!

Na blogu świrów Rękodzieła pojawił się nasz grupowy wpis, odnośnie testowania wzorów od Coricamo. Mi przypadła bombeczka z mikołajem i choinką. Trzymajcie kciuki :)




Bombka z Mikołajem ZU 10641Zestaw do haftu zawiera: 1 kulę styropianową o średnicy 15 cm, kanwę typu Aida (100% bawełna) o gęstości 54 oczka/10cm (14ct), tasiemkę, mulinę, igłę oraz kolorowy wzór graficzny. Wymiary w krzyżykach: 308x154Ilość kolorów: 22




Buziaki!


21 komentarzy:

  1. Zapowiada się wdzięczny siwy, starszy pan.
    Powodzenia w wyszywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie cudeńko, już widać pięknego Mikołaja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny Mikołaj przypadł Ci w udziale- życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawiee;) trzymam kciuki jak najbardziej!;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, zawsze chciałam testować wzory i wzorki, ale mi się nie udało/ macie szczęście/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaacie! Jakie piękny ten Mikołaj! Nie mogę się doczekać całości :) Miłego haftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki! Będzie pięknie. Martusia, napisz do mnie proszę na adres gosikowy.zakatek@gmail.com
    bo nie znalazłam maila do Ciebie a mam do Ciebie słówko :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No to czekam na dalsza część Mikołaja:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ciekawością czekam na efekt końcowy :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki Martusiu ale jestem pewna, że haft będzie piękny.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia Martuś!! Trzymam kciuki mocno :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kciuki trzymam :) pierwsze kroczki juz poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki! Będzie świetna bombka!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia Marta, fajny wzór choć wyszywanie na kolorowej kanwie do łatwych nie należy. Ale wzorek wart poświęcenia. Będzie cudna bombeczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie super bombka! Ale chyba pracochłonna, prawda? Trzymam kciuki!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie piękna bombeczka. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wzorek idealny na święta. Czekam na efekt końcowy i przyjemnej pracy życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dasz radę i będzie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)