wtorek, 15 grudnia 2020

Kalendarz adwentowy i bombeczka

Hej Kochani!

Ja już w świątecznym nastroju, z ogromnymi planami na najbliższy tydzień. Tyle rzeczy trzeba zrobić, tyle przyszykować, ale kocham ten czas! :)
A Wy?

Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwie inspiracje. Adwentowy kalendarz, bo Szefowa pozwoliła go zrobić świąteczenie, ale po mojemu :D no to jest :) Moim dzieciom bardzo się spodobał, w każdej szufladce znajdują sie słodycze i dzieci wyciągają jedno okienko każdego dnia, aż do świąt.
Użyłam farb akrylowych metalicznych, ice effect pentartu, wosku złotego 








Kalendarz adwentowy zgłaszam na wyzwanie od A do Zet - Słodkie święta








****

oraz bombeczka, z pięknym papierem różowym w tle oraz zwierzątkami z kolekcji "Christmas in blue" od ITD Collection. Bombeczkę wykonamy wspólnie na warsztacie online na grupie świry rękodzieła inspirują 18.12.2020 o godzinie 18:00 :) pogadamy sobie o efekcie szronu, którego użyłam w pracy. Pozostałe produkty: elementy dekoracyjne, mikrokulki, ice effect pentartu i biały brokat od 13@rts.


Bombkę zgłaszam na grudniowe wyzwanie 13@rts





dziękuję za odwiedzinki. Buziaki!


 

19 komentarzy:

  1. Kalendarz pomysłowy i cudowny, bombeczka bajkowa, miłych przygotowań świątecznych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kalendarz, taki Twój. Bombka urocza, skrawek lasu pod kopułką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny i ciekawy kalendarz, a bombeczka to jak wisienka na torcie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia Marta w zabawach, Kalendarz adwentowy extra , choć brakuje mi zdjęcia z uchyloną, wyciągnięta szufladką. Bombeczka extra fajnie bedzie kursik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja cie, rewelacja: i kalendarz, i bombka. Kalendarz pełna profeska, chętnie bym się dowiedziała, co jest jego bazą. W kursie postaram się wziąć udział, bo bombka jest ekstra, tylko nie mam takich materiałów... oprócz bazy bombki i papierków.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny jest!w stylu który uwielbiam czyli Twoim 😄 wszystko co zrobisz wywołuje okrzyk ,,wow!,,jestem zakochana w Twoich dziełach a dzieci mają prawdziwą mistrzynią rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy i orginalny kalendarz, bombeczka cudowna miniaturka leśnego życia.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne prace :) kolor kalendarza jest fantastyczny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie inspiracje są wspaniałe, oryginalne i bardzo efektowne.
    Uściski Martusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Martuś, ten kalendarz jest rewelacyjny i jedyny w swoim rodzaju. Zachwyciła mnie też bombeczka - taka baśniowa.
    Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, klimatyczny kalendarz;) cudowny kolor wybrałaś;)
    Nie dziwię się, że dzieciaki zachwycone, sama bym była:P
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten kalendarz!! Bardzo mi się podoba kolor!!!!
    Bombeczka jest cudowna!!! Kiedyś również robiłam takie.... może w przyszłym roku wrócę do bombek :)
    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    składam najpiękniejsze życzenia pięknych
    i niezapomnianych chwil w gronie rodziny.
    Niech przyniosą one radość i wzruszenie
    oraz wzajemną życzliwość i optymizm
    w nadchodzącym Nowym Roku.🎄😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kalendarz,ale ta bombka wymiata,jest przepiękna 😍
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Marto masz talent do tworzenia magicznych rzeczy. Świetny kalendarz, ciekawe skąd taką skrzyneczkę wzięłas? A bombka cudna, kojarzy mi sie z kulą śnieżną. Cudo! Ja też uwielbiam świąteczny czas! Pozdrawiam ciepło: )

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne świąteczne inspiracje 🥰 bombka bajkowa i aż marzy mi się taki śnieg za oknem. Kalendarz rewelacyjny🥰

    OdpowiedzUsuń
  16. Kalendarz jest obłędny. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna robota, nie wiem sama, która z prac podoba mi się bardziej:) Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet oraz pozdrawiam w imieniu naszego DT :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)