wtorek, 22 grudnia 2020

Zimowy Album

 Hej Kochani!


Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją inspirację dla Magicznego Kociołka, z użyciem ich tekturki. 

Wykonałam zimowy album, wystarczyło trochę farb akrylowych, mgiełki od lindy's, efektu lodu pentartu i tak powstała zimowa okładka :)









Środek albumu ozdobiony papierami od Lexi Design.









Mam ogrom roboty, Wy zapewne również :) Więc to mój ostatni wpis przed świętami.
Życzę Wam Kochani zdrowych, radosnych, spokojnych Świąt!

Buziaki

Pracę zgłaszam na wyzwanie Filigranek - Biały puch


Na wyzwanie grudniowe Mixed Media Place








29 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album , iście zimowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Album super! Jak z bajki:)
    Ps. Zmieniłaś ustawienia i wyświetla mi się tylko trzy czwarte strony... Cała lewa strona jest jakby ucięta. Sprawdzałam - na innych blogach tego nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny!
    Wszystkiego dobrego! Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Martuś, album jest cudny. Na okładkę nie mogę się napatrzeć, a w środku wypatrzyłam elementy pop up.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity album!
    Dziękuję:) Tobie również życzę cudownych, białych, spokojnych i zdrowych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych rodzinnych i błogosławionych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny album:), ja również składam Ci najlepsze życzenia by te święta były jak to na święta przystało klimatyczne z odrobinką śniegu, nieco wzruszeń i radości i pełnego ale nie za bardzo brzucha:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny album Martusiu, namiastka zimy której nam brakuje:)
    Dziękuję za piękne życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny zimowy album, wygląda przpieknie. Marta dla Cebie i bliskich wszelkiego dobra, błogosławieństwa i wszystkiego najlepszego na Nowy Rok 2021.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Radosnych Świąt Marto !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnych i zdrowych Świąt! Cudowny album :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okładka to istne arcydzieło 💙💙 Super! Wesołych 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaniemówiłam z wrażenia! I okładka, i zawartość są powalające! Jeśli chodzi o twarz, to miałam skojarzenie z Meduzą Gorgoną, choć twoja jest oczywiście piękna nie przerażająca, no i ma liście, nie węże. Ale układ podobny.:)
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem.
    A Nowy Rok obdaruje Cię zdrowiem, pomyślnością i szczęściem.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Martuniu, każda Twoja praca jest tak wyjątkowa, jak Ty to robisz?? Czarodziejka z Ciebie niesamowita... Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Twoich bliskich!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDOWNY!!
    Wspaniała nowa szata Twojego bloga!!! Bardzo mi się podoba!!!
    Radosnego świętowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezwykły jest :) zarówno od zewnątrz jak i wewnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś niesamowitego !!! piękny album :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Okładka w trójwymiarze, mega:) Środek też super :)
    Co do ustawień ,o których ktoś wyżej pisał, to fakt, jak coś większego, to żeby prawą stronę zobaczyć trzeba suwak na dole użyć, ale to nie problem przecież ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały album, niesamowita okładka. Powodzenia w wyzwaniach. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, zdrowia i spełnienia marzeń. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny album! Zachwyciła mnie bardzo okładka bo w moich ulubionych zimowych kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie napiszę co mo opadło- ale jestem nim zachwycona!!
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę, by był lepszy od tego minionego - pełny radości, weny i zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycający, jestem pod ogromnym wrażeniem. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny album. Największe wrażenie zrobiła na mnie okładka. Jest niesamowita, taka mroźna
    i z białym puchem:) Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Beautiful project))) Thank you for participating in the challenge from MMP

    OdpowiedzUsuń
  26. Beautiful project! Thank you so much for sharing your Art with us over at MMP.

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful project! Thank you so much for sharing your Art with us over at MMP.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)