czwartek, 7 stycznia 2021

Nowy Rok

 Hej Kochani!


Co mnie nauczył tamten rok? Że wszystko może się wydarzyć, to zdecydowanie :) I , że ten musi być lepszy, zdrowszy, fajniejszy! Tego życzę również Wam.


Niestety w tamtym, w listopadzie i grudniu nie dałam razy już z Waszymi zabawami i w tym roku zdecydowanie 3 razy się zastanowię do jakiej zabawy się dołączyć. Zobaczymy :)


Ten rok przynosi mi nowe wyzwania. Zostaję w DT Magicznego Kociołka:


Ale pojawią się również nowe przygody, bo dołączyłam do świetnej ekipy Paper Card:


oraz sklepu Pasjonata:)






Na blogach już pojawiły się moje pierwsze wpisy. Pierwsza inspiracja dla Magicznego Kociołka, w tym roku - zmediowałam swój segregator na ATC. Na okładce znalazła się tekturka rozeta i kociołkowe wróżki :)









Druga inspiracja, to mój przybornik na pędzle, który od roku stał na paraoecie, pomalowany czarnym gesso :D Ozdobiłam go papierami od Pasjonaty z kolekcji "Magical Winter"






A już w następnym wpisie pokażę Wam jakie cudne prezenty dostałam od Dziewczyn :)

Buziaki!






28 komentarzy:

  1. Marta gratuluje nowych DT a tym samym nowych wyzwań. Dasz radę na pewno, o czym świadczą pokazane prace. Obie świetne, ale segregator mnie zachwycił.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne inspiracje- ale to segregator jest numerem jeden <3 Gratuluję przygody z nowymi DT :) Ja również ostrożniej podchodzę w tym roku do zabaw blogowych- chciałoby się wziąć udział w wielu, a później rozczarowanie, że nie dałam rady... Dlatego w tym roku bez spiny. Co ma być, to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twórczy rok Ci się szykuje, ale jak nie Ty to kto? Trzymam mocno kciuki i czekam na inspiracje ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne segregator i przybornik, ja tylko w dwóch zabawach biore udział, powoli .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Martuś, piękne prace. Oj, inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podziwiam Twoje mediowe prace Martusiu, dziś urzekł mnie segregator.
    Zapowiada Ci się pracowity i twórczy rok:)
    Dużo szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prace wykonałaś. :)
    Zawsze z przyjemnością oglądam Twoje prace i myślę, że w tym roku będą równie piękne albo piękniejsze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Gratuluję i trzymam kciuki za przedsięwzięcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace! Super, że dołączyłaś do kolejnych zespółów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Martuś serdecznie gratuluję nowych wyzwań w DT i mocno trzymam kciuki1:)
    Jesteś tak pracowitą i zdolną dziewczyną, że w mig wszystko ogarniesz i będziesz pięknie inspirować!
    Piękne prace wykonałaś, segregator skradł moje serducho-cudne kolory!
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prace i pole do popisu! TY ogarniesz wszystko!!! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace a rok 2021 niech będzie zdrowy i spokojny z resztą damy sobie radę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowe miejsca, nowe twórcze wyzwania, trzymam kciuki by wszystko się dobrze potoczyło.
    Fajny segregator. Pojemnik na pędzle też mi się podoba :)
    Święta racja dzień nie jest z gumy,a nasz czas też rodzinie się należy i z ilością zabaw nie trzeba przesadzać, bo ma się wtedy takie tyły jak ja:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Marta pięknie inspiujesz, Twoje prace są pełne tajemnicy i uroku. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje:) rozwijaj się twórczo, pomysłów Ci nie brak :) świetne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie no dziewczyno, masz mega talent! ciesze sie, ze trafilam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza pozycja jest bardzo fajna z połączeniem wzorów i kolorów. Masz to, co najlepsze.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawszw pięknie i kreatywnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne cuda zrobiłaś, uwielbiam takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prace!!!
    Gratuluje nowych wyzwań!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne prace. Oj, będzie się działo;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdolna z Ciebie Kobietka, a te prace są przecudne!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super prace! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe prace, grauluje DT i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak, ubiegły rok wyraźnie pokazał, że i nie jest dane nam na zawsze i wszystko może się zmienić niespodziewanie.
    Ten rok widzę będzie pracowity i gratuluję udziału we wszystkich DT. Na pewno będę śledzić i podziwiać wszystkie Twoje piękne prace. Segregator prezentuje się rewelacyjnie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę, aby ten rok, który będzie bogaty w wyzwania przebiegł, twórczo zdrowo i bezproblemowo. Twoje prace są niepowtarzalne, oryginalne, piękne. Segregator super. Lubię te kolory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prace ciekawe, okładka rewelacyjna, świetnie ją zmediowałaś :) Tak jak już pisałam zazdroszczę (ale tak pozytywnie) tej pomysłowości. Gratuluję DT :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)