środa, 20 stycznia 2021

Ponownie Atc :)

hej Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnymi kartami ATC :)
Najpierw karty, wykonane na warsztacie na grupie na fb Świry Rękodzieła Inspirują. Świetny pomysł na zrobienie kart wymyśliła Ewcia i pokazała na warsztacie online jak je wykonać :) A tutaj moja wersja "być jak picasso...":




U Uli na blogu pojawiło się nowe wyzwanie całoroczne "co mi w duszy gra". W związku z tym, że jest  na niej kilka wytycznych, pomyślałam, że to będzie świetne wyzwanie do robienia ATC!


Na kartach znalazły się wszystkie wytyczne: tło wykonałam nanosząc tusz przez szablon, w tle widać kwadratowe ramki, jest kwiat, napis, klucz- tekturka, gaza , dodatkowy składnik, to oprócz papieru scrapowego z kolekcji ITD Collection "Earth" - papier pergamin w nutki :) piękny jest!



Buziaki!



 

40 komentarzy:

  1. Piękne prace, Martuś. Picasso byłby zachwycony:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jeszcze nigdy nie robiłam ATC - twoje są super, szczególnie te vintage do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolorki i tła w pierwszej serii "pikasowej", druga seria elegancka i nastrojowa 😀Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne ATC! To niesamowita forma :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowo to wszystko wyszło. Taka mini forma a można na niej tyle umieścić. Niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowe:-D odnajdujesz się przy ateciakach w każdym stylu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy motw ateciakow, mam nadzieję, że i mnie kiedyś uda sie za nie zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są Martuś, zwłaszcza skradły mi serce te w stylu Picasso :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. ATC świetna forma, Picasso robi wrażenia, moje głosy oddaję na "co mi w duszy gra" lubię taki klimat :) ATC nigdy jeszcze nie zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa tematy kart ATC, jakże różne ale utrzymane w swoim klimacie, Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się motyw graficzny na karcie ATC.
    Wyjątkowy!.

    Pozdrowienia z Indonezji, Evi.

    OdpowiedzUsuń
  12. ATC-iaki w stylu Picasso są cudne :) A że tak dopytam, co jest "rusz" nanoszony przez szablon? ;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że nastało szaleństwo ATC. To fajna forma ale dla mnie jednak za mała. Bardzo fajnie Ci wyszły te z liva Ewy i te na zabawę Uli. Brawo Martuś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace Martuś :)
    P.S. Jaka piękna zmiana szaty graficznej bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne maleństwa!
    Pozdrawiam Martuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne! Mnie też najbardziej zachwyciły "picassy", są bardzo oryginalne :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są Twoje ATCiaki :) Podziwiam i zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczności :)
    Pozdrawiam ciepo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba zestawy super! Ciekawe, oryginalne, niezwykłe <3. A ze mnie świr książkowy zaczęłam mimowolnie czytać tekst na kartach picasso xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne Ateciaki, drugi zestaw jest super.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Picasso wymiata! Drugi komplet też mi się podoba, bardzo oryginalny.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba komplety kart są wyjątkowe :) Nie ma czasem wirusa ATCiakowego ? ja się chyba zaraziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. i po raz kolejny nie rozczarowalam sie trescia :) uwielbiam Twoje prace :) wiecej karteczek poprosze !

    OdpowiedzUsuń
  25. Marta, ateciaki są super! i do tego retro ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozkoszne są :) prawdziwy z Ciebie Picasso :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo urokliwe maluszki, masz talent jak Picasso 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ATC zrobiłaś i jakże różne od siebie:).

    OdpowiedzUsuń
  29. Te vintage są w moim klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne,nie umiałam robić takich małych prac a szkoda.....

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne są te Twoje atc i jak dla mnie jesteś mistrzem w ich tworzeniu:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hm, wydawało mi się, że zostawiłam komentarz wcześniej... No nic, fajne te karty, szczególnie te a la Picasso, mega są!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmm nie znam sie na formie ATC ale Tswoje prace robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)