wtorek, 16 lutego 2021

Wilcza filiżanka z przesłaniem

 

Hej Kochani!

Filiżanka wykonana z papierów ryżowych od ITD Collection z kolekcji  "An undiscovered magical world", do tego torebka po herbacie, na której umieściłam kruka równiez z tej kolekcji, oraz wyciętego nietoperza z papieru scrapowego. Trochę farb akrylowych, wata, splashe zakupione w sklepie cra4you i elementy ozdobne :) 

Na końcu pozytywny napis "be unique"









Pracę zgłaszam na wyzwanie pozytywnych myśli na blogu stonogi.pl



oraz na wyzwanie Craft4You - żyj chwilą




buziaki!





26 komentarzy:

  1. No to chyba już wiesz, że wszystkim szczęka opadnie :) Ja patrzę i patrzę, i wyjść z podziwu nie mogę :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite! Dla mnie to czarna magia!;) Martuś, a co z rozstrzygnięciem candy, że tak nieśmiało zapytam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wylosuje jutro :) chciałam opublikować posty do konkursów, bo to zaraz koniec terminów :)

      Usuń
  3. Martuś jesteś NIESAMOWITA!!!! Jestem jedną z tych osób, którym szczęka z podziwu opadła :). Wspaniała praca! Mega podoba mi się ta torebka od herbaty!!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem oczarowana i zaczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak Ty to dziewczyno robisz?? podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja, szczerze podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, powtórzę, jesteś niesamowita i masz wielką wyobraźnię i to ona sprawia że Twoje prace są tak piękne i niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Martusia jeżeli chodzi o media nie masz sobie równych Ta filiżanka jest genialna. Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne WOW! Przecudne są te Twoje przestrzenne prace. Kojarzą mi się z rekwizytami do niezwykłych filmów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowa praca! Rewelacyjny efekt! Bardzo podoba mi się Twój pomysł na interpretację tematu.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak sobie myślę, że chyba jednak odważe się na tą kawę u Ciebie ... Fantastyczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita filiżanka, wygląda jak profesjonalny rekwizyt filmowy z jakieś strasznej baśni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Strrrrasznie fajna filiżanka, cudowna praca a nietoperek jest bezbłędny.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na pierwszy "rzut" oka pomyślałam, że to prawdziwa filiżanka tylko pomalowana tak fajnie.. a to papiery są. Kurczę blade,istny szok... odlotowo wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Martuś, wspaniałe baśniowe prace robisz!!! Podziwiam kreatywność:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna filiżanka! Ten dymek, ta torebka i dodatki to trzeba umieć tak ładnie połączyć i nie przesadzić, a Tobie się to udało rewelacyjnie!!! Twoja praca mnie ogromnie zachwyciła:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna medialna praca,też kiedyś takie robiłam.....

    OdpowiedzUsuń
  18. Robi niesamowite wrazenie. Cudowna filizanka. Nawet zal by bylo pic z tak pieknej filizanki. Takie cudo tylko na wystawe. Gratuluje talentu i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)