środa, 17 marca 2021

Niezwykły nietoperz

 Hej Kochani!


Tak, wiem, dawno takiej ilości "przerobowej" u mnie nie było :D

Dzisiaj przedstawiam nietypowego nietoperza, którego zrobiłam na wyzwanie na grupie Skrap&Tworki na grupie na fb. Serce-blejtram z actiona, papier ryżowy z zębatkami od ITD Collection, maska i odlewy Stamperia, woski finnabair, farby akrylowej, mgiełki lindys gang, pasta 3d, dużo paćkania, efekt rdzy, mikrokulki i nożyczki Babci :D



Taki groźny, nietypowy nietoperek wyszedł :)











Pracę zgłaszam również na wyzwanie Art Piaskownicy - Mrok nocy





Buziaki!


17 komentarzy:

  1. Przyznam, że jeszcze takiego nietoperza nie widziałam. Super pomysł, wspaniałe wykonanie i kolorystyka. Pierwszy raz widzę nietoperza tak unikalnego. :) Pozdrawiam najserdeczniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, piękne cóż więcej pisać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne słowo, które jest odpowiednie by określić Twojego nietoperza, to -NIEPOWTARZALNY! Wow, zachwycam się Twoją kreatywnością i nietuzinkowymi rozwiązaniami. Brawo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No jest niby mroczny , ale ciepły pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta praca niezmiennie mnie zachwyca 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na szóstkę, wykonanie na szóstkę. Rewelacja jednym słowem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie niezwykłe i piękne . Jestem pod wrażeniem .

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale super! A mi się kojarzy ze smokiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe kolory, co za efekt !

    OdpowiedzUsuń
  10. Już się nim zachwycałam na FB. Ale powtórzę, że wykorzystanie nożyczek rewelacyjne🤩
    Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w wyzwaniu! Dla mnie rewelacja! Robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia Marta w zabawie. Świetnie Ci wychodzą te mix mediowe prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna praca!!! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale odjechany projekt Martuś - bardzo mi się podoba połączenie motywów i symboliki :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Martusia, świetny efekt rdzy, a kolory nietoperza cudne!
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu Art-Piaskownica :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny projekt.świetne te skrzydła 😍

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)