wtorek, 2 marca 2021

Urodziny świrów , kartka i ATC

 

Hej Kochani!

Nasze Świry Rękodzieła obchodzą 2 lata! :) Bardzo się cieszymy z tego powodu i mamy dla Was kilka nagród. Zapraszamy więc tam na bloga, do wpisu urodzinowego.



***

Prawie zapomniałam o Rogatym i wytycznej na luty :D Kartka z kieszonką, a w niej tagi, wykonana z resztek papierów od AB Studio.






***

I oczywiście wytyczna lutowa ATC - Boho Style na grupie  ArtGrupa ATC. ATC z tagami, wykonane z papierków z Actiona, a grafika z darmowych grafik autor - prettysleepy.







Buziaki!

26 komentarzy:

  1. Fajne te ATC, choć przyznam sxszczerze, że ta forma jakoś do mnie nie przemawia..

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle cudownie, gratuluję 2 rocznicy .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ATC :-) i równie cudna kartka :-) Gratuluję rocznicy :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace, kartka cudna :) Pięknego świętowania z okazji 2 rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje drugiej rocznicy i życzę kolejnych cudownych chwil do świętowania. Karteczka prześliczna a ATC cudowne maleństwa.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace - podziwiam <3
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeeej, jakaz ona delikatna i urocza ❤❤❤. Zreszta ateciaki tez czaderskie ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prace, gratuluję rocznicy ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace. Ja uwielbiam styl boho, nosiłam takie chusteczki na głowie, jak dziewczyna na ATC i spodnie dzwony:) Ale to było bardzo dawno temu...
    Pierwsza karteczka jest śliczna , taka delikatna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace wykonałaś! Gratuluję pięknej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wypada powiedzieć nic innego jak za dziewczynami że piękne prace, a szczególnie te ATC iaki. Pozdrawiam i gratuluję rocznicy. Inspirujecie znakomicie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne prace. Gratuluję Wam tej rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy ... no i kolejnych twórczych lat!
    Piękna jest Twoja kartka z tagami. Super ATC ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy! Bardzo fajna kartka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja serdecznie gratuluję rocznicy!
    Lubię boho więc ateciaki od razu wpadły mi w oko. Karteczka również śliczna i pomysłowa. Uściski Martusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :) świetna tagowa karteczka :) Posyłam słoneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karta Boho cudna, uwielbiam takie kolorowe pracę, pozdrawiam Joanna 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka świetna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję drugich urodzin i wspaniałego candy; już się zapisałam.
    Świetne prace stworzyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)