poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Postarzany Panelik

 

Hej Kochani!
Tym razem chciałam Wam pokazać postarzany panel, który robiliśmy na wyzwanie na grupie na fb Skrap&Tworki, polajview Agnieszki Rzeżutki, która pokazała w jaki sposób ona wykonuje i postarza takie panele. W paście postarzającej stamperii się zakochałam!A tutaj moja wersja panelu, farby akrylowe, odlewy z żywicy, papier ryżowy od ITD Collection. Crackle, (spękania), które można zkaupić w Craft4You, o tutaj.







Róż i zieleń idealnie pasuje do moodboardu





Buziaki!





19 komentarzy:

  1. Masz talent do tych podstarzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obłędny! A ta grafika, taka w moim guście :D Brawo Martusia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż fachowo się nie wypowiem bo to dla mnie czarna Magia. Nawet się nie zabieram za tą technikę. Wszystko bym musiała do niej kupić. Ale jedno wiem... bardzo mi się podoba Twoja praca. Jest super!! Świetnie Ci to wyszło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuś, w życiu bym nie zrobiła tak wspaniałej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko i córko - jakie to jest piękne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita! Wszystko idealnie połączone. Piękna jest!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło Martusiu, dopieściłaś swój panelik w każdym detalu. Powodzenia w wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu już kolejny raz i nie wiem co napisać...bo czasem słowa nie oddają emocji i uczuć które wywołuje jakąś praca...w tym przypadku jak i przeważnie podczas oglądania wszystkich Twoich prac...od podziwu do zazdrości...😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny, romantyczny :) ma klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam już ten panel tu i ówdzie, ale niezmiennie z przyjemnością oglądam zbliżenia. Bosko wyszło 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny panel! Ten ujawniający się turkus jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-piaskownica

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny efekt osiągnęłaś - BRAWO :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  15. So very beautiful ❤️Thank you for sharing your art with us over at the Mixed Media Place ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca, szkoda, że nie ma linku do produktu ze sklepu Craft4You. Magda Kam

    OdpowiedzUsuń
  17. Woooow. Amazing ❤️Thank you for participating in the Mixed Media Place Challenge

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)