środa, 19 maja 2021

Prace na zabawy :)

Hej!

Wiem, że dawno nic nie publikowałam, ale staram się chociaż Was odwiedzać i zostawić swój ślad u Was :) Dzisiaj przychodzę z pracami na zabawy glogowe.

Wytyczna na maj to tag z shakerem, mój z shakerem z tekturki (tekturka z Magicznego kociołka), papiery od ITD Collection



***

Druga zabawa, to ta u Uli - Przepis na.. co mi w duszy gra
wytyczną majową jest:
własnoręcznie wykonane tło - u mnie to zabawa tuszami i szablonem
tekturka
żółty,
kwiaty - na tekturce
sznurek lub  koronka (u mnie czarna koronka)
jako tajemniczy składnik dodałam przeźroczyste mikrokulki na płatki kwiatów
a tekturkę ozdobiłąm przy użyciu kolorowej folii termoton od ITD Collection








Buziaki!

 

18 komentarzy:

  1. Świetne prace podziwiam twoją kreatywność ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace, zwłaszcza przepis na... Super interpretacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta, ileż w Tobie jest energii, kreatywności, radości z tego co robisz ... tak trzymaj! Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze i pięknie sie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Martusia super prace, a użycie tej folii to był strzał w dziesiątkę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te prace, a te drugie kolorowe ujęły mnie za serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace wszystkie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prace. Karty strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomyslowa shakerkowa zawieszka. Tak sie zastanawiam czym ta tekturke pokrylas, bo ten efekt koncowy od razu przyciagnal moj wzrok. A ja lubie takie perelki wyszukac ❤❤❤. A karty... czaderskie przy tym energetycznym tle ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Taguś z shakerem uroczo sie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne ATC MArtuś zrobiłaś :) super tło, a tekturki to już w ogóle mega! Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)