poniedziałek, 28 czerwca 2021

Herbaciarka Kapelusznik

 

Hej Kochani,
Moja ostatnia inspiracja dla Agaterii craft - Herbaciarka kapelusznika. Papiery stamperii i 13@rts, złomki, woski, farby akrylowe. W wykonaniu tej pracy sprawiło mi frajdę - użycie mediów, które uwielbiam i papier scrapowy. Kocham obie dziedziny, więc cieszę się, że do tej pracy mogłam użyć obu. A do tego wykonałam coś użytkowego dla siebie - herbaciarkę :)




Buziaki!

Pracę zgłaszam na wyzwanie do sklepu Zielone Koty "tworzę, bo kocham"






28 komentarzy:

  1. Fenomenalny kapelusznik, z takiego to i ja chętnie wzięłabym herbatę, choć ze mnie raczej "kawosz"

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo pracy , efekt cudowny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna herbaciarka, dawno nie widziałam tak oryginalnego rękodzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i zbieram szczękę- motywy z Alicji z krainy czarów należą do moich ulubionych, ale wykorzystaniem ich do herbaciarki całkiem mnie zaskoczyłaś! Mega jest😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca, Twoja wyobraźnia nie zna granic! Uściski Martusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja pomysłowość chyba nie zna granic 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta nie wiem jak Ty to robisz. Tyle tego w jednej pracy i wszystko do siebie pasuje. Extra Ci wyszła ta herbaciarka. Powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No super to sobie wymyśliłas Marto. Mieć taką herbaciarke w domu to pewnie co chwilę by się chodziło po tą herbatę żeby zaparzyć sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecież to jest IDEALNA herbaciarka dla mnie!!! Jak Ci się zawierusze, to szukaj umnie;)))
    Jest obłędnie fantastyczna!!! Każdy detal jest tak dopasowany, że robi robotę:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbaciarka na bogato!😍 Bardzo mi się podoba łączenie różnych technik, Tobie wyszło znakomicie! Powodzenia w wyzwaniu!💪😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Martusiu, trudno sobie wyobrazić piękniejszą herbaciarkę. Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na herbaciarkę! Kolorowo, zabawnie i bajkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozytywnie zakręcona praca :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie oryginalna praca! A grafiki są bombowe, ten błysk w oku Kapelusznika... Cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Brawo na stojąco Martuś :) powinnaś wygrać tą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz niesamowite pomysły, ta herbaciarka jest fantastyczna! kapelusznik obłędny! tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Martuś padłam, bo ta herbaciarka jest boska!!!! Pięknie wszystko zrobiłaś, dopracowałaś!!! I herbata z niej będzie magiczna :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  19. To jest esencja rękodzieła, wyobraźni i kreatywności! Stworzyłaś dzieło, magiczne i wyjątkowe. Nie mogę oderwać oczu od tej herbaciarki. Jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, Kochana! fantastyczna, rewelacyjna, bajeczna i wyjątkowa herbaciarka! podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. REWELACYJNA!!! Masz niesamowite pomysły 🤩🤩🤩

    OdpowiedzUsuń
  22. Kapelusz jest po prostu fantastyczny:) Odpowiednio zwariowany i zakręcony :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! rewelacyjnie skomponowane;)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW!!Jest świetna! Takiej jeszcze nie widziałam!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kapelusz na herbatki:) Tylko miejsce w kuchni na takie cudo potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow... Rewelacja. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)