poniedziałek, 18 marca 2019

Kaktusowa Bransoletka


Bransoletka w przeważającej ilości koloru zielonego, ale znajdziemy w niej również fiolet, bordo i żółty :) W "centrum" bransoletki, czyli na przodzie, znajdują się ozdobne, fioletowe kamienie. Kształt kwiatu nadaje bajorek, czyli srebrna sprężynka. Natomiast do stworzenia kaktusa użyłam cekinów. Myślę, że dało to całkiem ciekawy efekt. 




W jednym ze sklepów z koralikami kupiłam cudne, zielone kryształki swarovskiego, dzięki nim uzyskałam efektowne wykończenie. Bransoletka może przecież wyglądać pięknie z każdej strony!


Nie mogłam się oprzeć przed zrobieniem zdjęć i zaprezentowania Wam jej z każdej strony.


Buzia! i miłego poniedziałku :)

Pracę zgłosiłam do:


11 komentarzy:

  1. Sliczna i bardzo starannie wykonana!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! :) ojj, zżarła mi sporo czasu, ale warto było.

      Usuń
  2. Podziwiam takie cacka stworzone z maleńkich koralików!!! Pozdrawiam i dziękuję za wizytę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję, będę Cię nawiedzać regularnie :)

      Usuń
  3. O wow!! Śliczna jest! Podziwiam dokładność i precyzyjność wykonania :). Dla mnie tworzenie takiej biżuterii to "czarna magia" więc miło nacieszyć oko u Ciebie :)). Dziękuje za udział w moim wyzwaniu w KTM :). Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje! dla Takiej pięknej laleczki i ciekawego tematu warto się było zgłosić :)

      Usuń
  4. Sliczna i swietnie zestawiona kolorystyka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba mieć talent. Wspaniała kolorystyka. Szacun za wytrwałość. Pozdrowienia z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) dopiero się uczę, ale jest o wiele lepiej niż na początku :D

      Usuń
  6. Ciekawa bransoletka, ale czy to kaktus, zanim przeczytałam post, myślałam, że to łapka smoka :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)