środa, 13 marca 2019

Początek mojej blogowej przygody




Witajcie :)

Jeszcze kilka miesięcy temu uważałam prowadzenie bloga za coś zupełnie niepotrzebnego i nieciekawego. Wiele zmieniło się od tamtego czasu. Obserwując i zagłębiając się w świat blogujących rękodzielników, przekonałam się, że zdjęcia, opis i całość przedstawiona na blogu, jest znacznie bardziej interesująca i zawiera więcej "duszy", niż na chłodnej facebookowej stronie.

Potem naszły mnie myśli, czy ja też bym tak potrafiła?

Stworzenie bloga zajęło tak naprawdę tylko chwilkę, natomiast dobór odpowiedniego motywu, kolorystyki, czcionki, prawie cały tydzień. Przy takiej ilości motywów do wyboru, tak ciężko się zdecydować. Ale już jest! Jest! gotowy, mój własny, świeżutki... cieplutki :)

Mam nadzieję, że miło będzie się Wam go czytało. Zapraszam serdecznie.

Radość z bloga przypieczętował zakup nowego aparatu, teraz zdjęcia mojej biżuterii będą jeszcze piękniejsze. Sami się przekonacie :)

Buzia

8 komentarzy:

  1. Powodzenia! Zapowiada się ciekawie :)
    Będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia i wytrzymałości

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mialam podobne myśli czy warto, czy kogoś zainteresuje moje pisanie. Dziś bardzo mnie cieszy blogowanie.Lubię dzielić się z ludźmi moimi pasjami. Fajnie że też piszesz i pokazujesz to co robisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w porównaniu z suchą stroną na fb, to zdecydowanie lepsza frajda, funkcjonalność i cała otoczka. Szkoda, że ludzie odchodzą od tego

      Usuń
  4. Witam w naszym blogowym świecie:). Miło mi bardzo, że zapisałaś się do mojej zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nigdzie nie widzę osobnego posta z tą informacją:).

      Usuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)