czwartek, 28 marca 2019

Wyrwał się jak Filip z konopi

Uśmiałam się jak tylko zobaczyłam tytuł "Wyrwał się jak Filip z konopi" i nawiązanie do zajączka :)

Więcej informacji na blogu Reni: KLIK

Mój starszy syn Filip, od dzisiaj zwany zajączkiem pasuje tutaj jak ulał. Kto zna ten wie i chyba podziela to porównanie :)

W nawiązaniu do zajączka, przedstawiam Wam naszyjnik, z tym własnie Panem


Wykonany haftem koralikowym z koralików toho 11/0 i 15/0, a w centrum piękny Agat



Mnie bardzo zachwycił, a Was? :)

Praca bierze udział w:




17 komentarzy:

  1. Oryginalna i rewelacyjna biżuteria! Mam wnuka Filipa i też biedaczek przez Renię (hehe) został zajączkiem;)
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również zachwycił- pięknie, oryginalnie i z pomysłem, a takie prace lubię najbardziej:)
    Bardzo się cieszę i dziękuję, ze przyłączyłaś się do mojej zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie, a jeszcze bardziej za odwiedzinki! :)

      Usuń
  3. Agat rzeczywiście zachwycający, jak i cały wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna interpretacja filipowego wyzwania!!! Przepiękny wisior przygotowałaś!
    Pozdrawiam z wielkim zachwytem:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)