poniedziałek, 24 czerwca 2019

Coś przed zlotem :)

Bry poniedziałkowe!

Tym razem szybko wróciłam z nowym postem, bo zapomniałam pochwalić się kolczykami, które wykonałam jako inspirację na konkurs Świrów Rękodzieła, oczywiście zapraszamy do zabawy w nim, oraz w innych wyzwaniach, które wystartowały na dniach:



Pracownia 2019, gdzie można wygrać organizery do swojej pracowni


Poszukujemy również Projektantek na 3 najbliższe miesiące.

***

 w piątek jadę na warsztaty do Wrocławia, a z tej okazji trwa jeden z konkursów, na wizytówkę z imieniem :)

Wykonałam broszkę, przyszyłam koraliki z literkami i  dużo małych, szklanych kaboszonów. W wolne miejsca wszyłam koraliki toho 15/0, oraz dokleiłam różyczkę. Wszystko obszyłam kolorowym bajorkiem, był bardzo niewdzięczny podczas przyszywania :) Na wierzch poszedł jeszcze jeden rządek koralików, oraz podkleiłam broszkę welurem. Na koniec stwierdziłam, że muszę dodać coś jeszcze, a mianowicie pokazać moje ostatnie zamiłowanie - mixed media. Tak więc dorzuciłam kilka wygrzebanych "złomków", nałożyłam czarne gesso i pomaziałam je, oraz kilka kaboszonków woskami. Teraz mogę  ją zaprezentować, jako wizytówkę z imieniem, wyrażającą moje dwie pasje - koraliki i mixed media :)



Pracę zgłaszam na konkurs Konkurs na identyfikator zlotowy - 17DWC

Może ktoś z Was tam będzie i ma ochotę się spotkać? :)

***


A tutaj kolczyki, o których wspominałam na początku wpisu. Moja gołębia inspiracja :)



oraz chusta, którą robiłam w tak zwanym "międzyczasie" :D z pięknych kokonków, wg tutka Qrkoko na Virusa

A teraz mogę uciekać :D

Miłego dnia!

37 komentarzy:

  1. Cudowne kolczyki i chusta <3 ale broszka podoba mi się najbardziej ^^ powodzenia w konkursie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oryginalne prace- Twoją są niesamowite! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne gołębie kolczyki i wspaniała chusta.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Martuś świetne prace!!! Brawo za chustę :))). Super! :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe kolczyki :)
    Powodzenia na zlocie ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna jest ta broszka Martusiu! Twoje prace są bardzo oryginalne i chętne je podziwiam.
    Baw się dobrze na tym zlocie :) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace, szczególnie ten identyfikator, jest bardzo oryginalny i pomysłowy :)
    Baw się dobrze na zlocie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam ludzi z takimi zdolnościami manualnymi
    U mnie z tym kiepsko.
    Niespotykane kolczyki
    Nie wiem czy dobrze, ale zdaje się, że one są z włóczki?

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje prace są wspaniałe, cudownie tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Martusiu Twoje prace są cudne, bardzo mi się podoba chusta, jest genialna :) Przytulam się do niej ;) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu. Miałam odpocząc od szydełka i tak się się to skończyło, że już robię druga chustę haha

      Usuń
  12. Dużo się dzieje :) bardzo fajne prace, a chusta po prostu 'wymiata' ;) ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna prace! Chusta rewelacyjna!
    w tym roku wiedziałabym gdzie Cie szukać na zlocie, bo zrosiłaś super wizytówkę. Niestety jest to pokropiwszy rok kiedy nie ma na letnich DWC. Towarzyszę dziewczynom od pierwszego spotkania, ale w tym roku miałam inne plany. Udanej zabawy!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie, to byś raczej po włosach poznała :D
      Dziękuję, zabawa była super :)

      Usuń
  14. Piękne prace, wszystkie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace! Chusta jest wspaniała... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne wszystkie prace.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)