sobota, 22 czerwca 2019

Portfelik, kolczyki i Alicja w krainie czarów :)

Bry Kochani!

Dawno nic nie publikowałam, chociaż wędruję po Waszych blogach, podziwiając Wasze piękne prace. Chyba jak u większości z nas, pogoda strasznie dała mi się we znaki. Co wcale nie znaczy, że nie tworzę.
Zatem podrzucam kilka zaległych zdjęć :)

Dobry tydzień temu uszyłam sobie portfelik, taki mały, aby mieścił się do mniejszych torebek.
Wykrój Ardente Design, piękny materiał w mandale..

Oczywiście wykonałam również kilka biżuteryjnych prac, ale większości nie mogę jeszcze ujawnić.
A tym czasem, jedna para, która można ujrzeć światło blogowe, to kolczyki dla mojej przyjaciółki, która zawsze marzyła o takich długich, na klipsie.


***

Oprócz tego, zachwycona papierami stamperii, Alicja w krainie czarów, zmajstrowałam swoją druga mixed mediową pracę. I chyba wciągnęło mnie to na stałe. Praca zawiśnie w salonie <3



efekt patyny pentart, trochę wosku, papiery stamperii, papier od itd collection, baza dekorwood, szablon, pasta strukturalna, białe gesso, białe i czerwone różyczki, wycisk z masy i stary klucz powoskowany żeby zyskał nowego blasku :)





Pracę (Alicja w krainie czarów) zgłaszam na wyzwanie:


oraz 





**

Na blogu TricksArt pojawiło się Candy, zachęcam do zabawy :)


oraz Candy z okazji urodzin w kąciku Lucy


Miłego dnia!

38 komentarzy:

  1. Jaki śliczny ten portfelik, ale Ty zdolna jesteś!
    Kolczyki prezentują się bardzo elegancko, a mixedmediowa praca jest po prostu boska, niezwykle klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) miała być klimatyczna, cieszę się, że tak jest odbierana

      Usuń
  2. Rewelacyjnie Ci to mediowanie wychodzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Portfelik jest rewelacyjny, wykonanie super, jestem nim zachwycony! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuś Ty to jesteś kobieta wielu talentów :) Czego nie zrobisz zawsze jest super!! Ale Alicja skradła posta :)) Super praca! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko przepiękne, ale portfeli podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mixed media to dla mnie czarna magia, dlatego jestem zauroczona tą pracą!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prace! :) Uroczy portfelik, piękne kolczyki, i Alicja w Krainie Czarów -bardzo czarująca :) Powodzenia w wyzwaniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach- jakie tu cuda! Zdolniacha jesteś i tyle!:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace!!! Każda w innej technice, każda z wielkim smakiem stworzona! Powodzenia w wyzwaniach Ci życzę i wielu nowych pomysłów:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Alinko, pomysłów to ja mam zbyt dużo :D

      Usuń
  10. Podziwiam za samodzielne uszycie portfela:) Kolczyki fantastyczne! No ale "Alicja" to już wisienka na torcie!!! Bardzo lubię wszystko co jest związane z "Alicją w krainie czarów":)) To chyba niewyczerpalne źródło inspiracji! Jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, jak się ma wykrój i instrukcję, to wcale nie jest takie trudne :)
      dziękuję za tak miłe słowa ;*

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba portfelik! Kolczyki mam podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz :) a myślałam, że wpadłam na niecodzienny wywijas haha

      Usuń
  12. OOO jaki rewelacyjny portfelik ...toż to CUDO! Kolczyki piękne a praca z Alicją świetnie wyszła! Powodzenia w wyzwaniach życzę! Pozdrawiam słonecznie 💛

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace <3 portfelik jest super pięknie wygląda i ma wszytko co niezbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite prace. Alicja mnie po prostu urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejne piękne prace :). Sama nie wiem, która najładniejsza ;). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Natchnione owoce pani pracy. Natchnione bo to już nie jest rzemiosło. To Sztuka. Moim zdaniem , co podkreślę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Portfelikiem mnie zaskoczyłaś;) ale wyszedł świetnie, tak samo jak reszta prac:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny ten portfelik, materiał zachwycający <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo żywa, kolorowa praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)