poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Moje pierwsze ATC :)

Bry Kochani!

Skończyły się upały, to tak jakoś więcej chęci się ma na tworzenie, co przekłada się na ilość prac i postów :) Niektórych prac nie mogę jeszcze pokazać, ale mogę zaprezentować moje pierwsze ATC!




Stwierdzam, że zakochałam się w ich tworzeniu, oj przepadłam. Jak ktoś również takowe wykonuje i chciałby się wymienić, no może nie za te, bo to ATC będzie wędrowało do mojej wylosowanej Duszyczki, na wymiance u Świrów Rękodzieła, ale z chęcią stworzę nowe. Chętne osoby proszę o info w komentarzu <3

Wiem, że dużo prac w tym wpisie ale dużo ostatnio siedziałam wieczorami, a następne już czekają w kolejce do publikacji :)

Moja bransoletka - tutorial na blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji

Naszyjnik z cukierkowym serduszkiem - Inspiracja na blogu Kreatywnym Świat Pasji

oraz mechaniczno-futurystyczny słonik, moja podstawka pod telefon, jako inspiracja sklepu Itd collection :)


A tutaj jeszcze mój chmurkowy breloczek z aniołkiem, który wykonałam na inspirację do Konkursu sierpniowego Marzenia w obłokach na blogu Świrów Rękodzieła.






oraz bransoletkę, która od bardzo dawna chodziła mi po głowie, ale rewelacyjny tytuł konkursu zmotywował mnie do działania. Konkurs na blogu Kreatywnym - Dotknij tego!

Zapięcia magnetyczne, które uwielbiam, Hematyty, kamienie- agat smoczy barwiony, korlaiki hex, toho 11/0 i 15/0, round 9/0, korale, małe kaboszony, fire polish 3mm

Zdecydowanie będzie moją ulubioną :)



Oczywiście serdecznie zapraszamy do zabawy w obu konkursach!
Buzia

59 komentarzy:

  1. Świetne prace, zakochałam się w Twojej biżuterii, ATC z chęcią się wymienię, odezwij się na maila.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace:) Bransoleta z końca posta jest niesamowita !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe i ciekawe prace ale urzekła mnie ostatnia bransoletka - cudeńko!
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystko, ale przy bransolecie rozdziawiłam gębuchę !!! Cudowna!!!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziękuję Kochana :) oj wiele nocy mi zajęła :D

      Usuń
  5. Piękne prace, takie kolorowe i radosne! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej ależ Ty jesteś produktywna ;) Chmurka mnie urzekła no i bransoletka ni i wszystko mi się podoba, śliczne prace

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prace! Bransoletka absolutnie mistrzowska i od razu wpada w oko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wysyp prac :) Ta bransoletka robi wrażenie, boska jest, pozostałe prace też świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana, muszę częściej bransoletki robić :D

      Usuń
  9. Piękne wszystkie prace,takie małe formy mi nie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie prace piękne. ATC urocze. Słonik i breloczek bardzo pomysłowe. Cukierkowy naszyjnik pieknie kolorowy.
    Bransoletki cudne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Marto, twórcza wena ci służy. Stworzyłaś wiele ciekawych i inspirujących prac :)
    Jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo :) żeby tej weny wystarczyło hihi

      Usuń
  12. Ojej, piękne prace, każda kolejna ciekawsza :) super bransoletki, ATC są bardzo gustowne, mają śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prace:) Duża różnorodność, ale widać, że dobrze odnajdujesz się w tym mixie technik:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo strasznie mi się spodobało. Niestety kieszeń boli hihi

      Usuń
  14. Prześliczne rzeczy. Widać, że faktycznie wena Cię trzyma oby tak dalej :) strasznie mi się ten słonik podoba ^^ ATC też super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie prace są cudowne, ale wisiorek szczególnie wpadł mi w oko ;). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, dziękuję Kasiu, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  16. Spodobała mi się kolorystyka Twoich ATC, a bransoletka z ostatnich zdjęć po prostu mnie oczarowała, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Przekonałam się, że ATC to cięzka sprawa :)

      Usuń
  17. Jesteśmy pod wrażeniem Twoich prac. Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe i różnorodne Twoje prace!!! Jednak... największy mój zachwyt spoczął na bransoletce ze smoczym agatem! Po prostu rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! uwielbiam te agaty, mam jeszcze zachomikowany niebieski, więc kto wie :D

      Usuń
  19. Ile tutaj cudności:). Jestem pod wrażeniem tej podstawki pod telefon po prostu wymiata:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, jest zdecydowanie moim ulubionym elementem na biurku :)

      Usuń
  20. same piękności tu u Ciebie <3 aż nie wiem co mam najbardziej komplementować :P
    ATC takie w stylu vintage niemal :D
    bransoletka z Agatem przecudowna <3 jakby była z labradorytem, to chyba bym Ci ją skradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Martuś piękne prace, ale podpinam się pod zachwyt nad bransoletką! Piękna, zresztą jak wszystkie wcześniejsze :)). Cudne kolorki! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! ;* już mam w zamyśle następną, ale to po powrocie z urlopu :)

      Usuń
  22. Wszystkie prace piękne, ale kocham vintage, więc chyba kartki wiodą prym:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne prace a branzoletka rewlacyjna🧡

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne, różnorodne i bardzo ciekawe prace :) Moje serce skradła bransoletka, no dosłownie jest mega, superowa :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace i jak ich dużo! Szalenie twórczy czas miałaś :) Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu. Pracami, to zasypię teraz, po urlopie hihi

      Usuń
  26. Wszystkie prace piękne ale kotek super.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)