piątek, 6 września 2019

Po urlopie...

Bry Kochani!

Mój urlop dobiega końca, 8ego wracam do pracy i swojego codziennego trybu dnia. Byłam z rodziną w górach, w Legionowie, Toruniu, a po drodze nawet na warsztatach rękodzielniczych.

 Od dzisiaj postaram się już zaglądać na Wasze blogi, aż jestem ciekawa co nowego stworzyliście :)

Mimo urlopu, u mnie rękodzielniczo również było aktywnie. A więc mam sporo prac do pokazania :D



A więc na początek, przedstawiam Wam prace wykonane na prezent:



Kocia dekoracja, dla miłośniczki kotów, przy okazji odwiedzin :)


Notatnik z okazji urodzin, dla szydełkowej rękodzielniczki na Jej zapiski

Ramka w stylu glamour na urodziny dla Szwagierki :)

ATC:


A tutaj ATC, które otrzymałam od Moonika Mika, na wymiance organizowanej przez Świry Rękodzieła:

Bardzo dziękuję!



Kartka do dziennika Emerytki dla Ewci :) Robiłam pierwszy raz takie coś i trema była ogromna. Do kartki dodałam wykonane przez siebie kolczyki caprice.


Spinka wykonana do wpisu dla sklepu Świat Pasji, możecie tam znaleźć mój tutorial na nią :) 

Spinka tak się spodobała, że mam kolejne zamówienia na spineczki. Jednym z nich była spinka dla Teściowej góralki. Ogromne wyzwanie! Ale jaka radość, gdy spineczka dotarła do osoby, która ją zamówiła i otrzymałam wiadomość z tak miłymi słowami zachwytu <3


A tutaj moja inspiracja do konkursu, który wystartował niedawno na Blogu Kreatywnym. Motywem przewodnim są literki :) Oczywiście zapraszamy do udziału!

Koraliki Toho 11/0 i 15/0, taśma cyrkoniowa, kaboszonki czerwone, bajorek.




A jak jestem już przy konkursach, to tutaj inspiracja dla Świrów Rękodzieła, motywem przewodnim są grzyby, bo to przecież konkurs wrześniowy. A ja postanowiłam na sowim budziku wykonać efekt mchu, dodać kwiaty, jaszczurkę i grzybki z masy soft. Kto jeszcze nie widział konkursu, to zapraszam tutaj


W międzyczasie wykonałam tutorial na magiczny pierścionek z półfabrykatów Korallo, który jest naszym nowym sponsorem na Świrach Rękodzieła :)

Dużo tego, prawda? 


To na koniec, chwalę się prezentem otrzymanym od Uli <3
Konik wykonany przez nią strasznie mi się podobał, kolory ma cudowne! A więc, gdy wróciłam do domu, czekała na mnie taka niespodzianka, oprócz konika, otrzymałam również atc <3 piękne mechaniczne serce i planer. Jeszcze raz dziękuję ;* 


A na koniec, prace wykonane na warsztatach we Wrocławiu, na twórczym końcu lata. Kwiecista opaska na włosy u Agi C, anioł z powertexu wykonany z Patrycją Humerską, oraz blejtram z Aidą z 13 arts :)


Buzia!



46 komentarzy:

  1. Oczopląsu można przez Ciebie dostać. Niezły wysyp i wszystko takie śliczne. Wszystko bardzo mi się podoba, a tak naj, naj, najbardziej, to oczywiście kot, uwielbiam te stworzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kochana, dziękuję, a ja lubię moc kolorów, a oczopląs czasem jest wskazany hihi

      Usuń
  2. O rany, ale dużo cudownych prac u Ciebie Martuś dzisiaj :)). Aż trudno mi napisać co piękniejsze, bo wszystko zachwyca :)). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana ;* tyle natworzyłam, że musiałam nadrobić publikacje :D

      Usuń
  3. Świetne prace o wszystkie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama cuda, nieustająco zachwycam się stworzona przez Ciebie biżuterią, ale i w mediach świetnie Ci idzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, w mediach bardzo się potykam, prace zajmują mi bardzo dużo czasu. Zazwyczaj odstawiam je na kilka dni, potem wracam i próbuję dalej :)

      Usuń
  5. Ile cudności! ta ramka mnie powaliła! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie cudeńka przepiękne, super, jestem pełen podziwu! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale u Ciebie wspaniałych prac!!! Śpisz coś w ogóle;))) Same cuda, ale oczu nie mogę oderwać od BUDZIKA!!!! Lubię takie nieoczywiste rzeczy:)) Kot, ramka i spinki też są fantastyczne!!! Oraz rzeczy, które stworzyłaś na warsztatach - CUDA!!! Reszta prac też wspaniała, żeby nie było;))
    ps. Prezenty od Uli bardzo fajne:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana śpię! Mało kiedy siedze po nocy, bom trochę ślepawa i oczy nie pozwalają :) Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa :)

      Usuń
  8. O raju, ale tego!!! Wszystko świetne, ale kot (chociaż nie jestem ich miłośniczką) i sutaszowe cuda najbardziej zapadły mi w pamięć.
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kot też jeden z moich ulubionych, aż chyba zrobię sobie podobnego :)

      Usuń
  9. Widzę przyjemny i aktywny miałaś urlop. Sporo tego i same cudowności <3 zachwycam się wszystkim po kolei i jeszcze raz od końca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, urlop był świetny, bo były podróże, twórcze rękodzielniczo też było a i czas na zrobienie swojskiej kiełbasy się znalazł :)

      Usuń
  10. Oj, to się rękodzielniczo podziało u Ciebie. Leśny budzik to mój zdecydowany faworyt.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tego Martusiu, widać ze się nie nudziłaś. Podobają mi się wszystkie prace, są bardzo kreatywne.
    Widzę, że ateciaki bardzo Cię wciągnęły :)
    Jeszcze raz dziękuję za śliczną kartę, powoli pracuję nad wpisem.
    A do Ciebie leci przesyłka z podziękowaniem więc wypatruj listonosza :)))
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Kochana, nie trzeba było. Tworzenie karty sprawiło mi ogromną przyjemność. Ale, jak już wspominałam, była również wyzwaniem, żeby była jednocześnie taka w moim stylu, ale podobała się również Obdarowanej :)

      Usuń
    2. Spodobała się, właśnie nad nią pracuję :)
      Chciałam, żebyś Ty też miała jakąś pamiątkę.
      Buziaki.

      Usuń
  12. Kolejne piękne prace :). Jednak najbardziej spodobały mi się spinki, w obydwu wersjach są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twoje rękodzielnicze poczynania! Leśny budzik jest rewelacyjny!!! Kot, spinki, notes ATC, same rewelacje. Udany czas miałaś tworząc takie cacka. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci bardzo :) Oj fakt, jestem zadowolona z ostatnich mych poczynań, a jeszcze trochę przede mną, bo głowa pełna pomysłów :D

      Usuń
  14. Oj Martuś, tyle pięknych rzeczy wykonałaś, taka uzdolniona osoba, że głowa mała ;) Wszystko super, bardzo podoba mi się notatnik jest ekstra :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow,po prostu szczęka opada,podziwiam taki olbrzymi talent i juz sama nie wiem, co najbardziej mi się podoba, wszystko takie śliczne ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję, będę częściej wpadać, bo mimo że nie mam sama takiego talentu, to podziwiam u innych, pozdrawiam☺

      Usuń
  16. Wow! Zaszalałeś twórczo w pełni ukazując swoje bogate możliwości :)
    Jest co podziwiać! Kot ujął mnie niezmiernie, a notes jest niebanalny. Chyba macałabym tę piękną fakturę non stop ^_^
    Nowe wdzianko zegara jest bajeczne. Właściwie to mógłby stać w chatce jakiejś wróżki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż za różnorodność! Trudno wybrać najładniejszą pracę, a kotek wpadł mi oko :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudne prace stworzyłaś przez ten czas. Jesteśmy pełni podziwu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna praca ale miałaś super pomysł..

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za różnorodność! :) podziwiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Ale rewelacja...świetna praca :) Wspaniały efekt uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ Ty cudeńka robisz- podziwiam baaardzo!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)