niedziela, 15 września 2019

Puzderko ze słoiczka po kremie

Bry Kochani :)

Dzisiaj przychodzę do Was na krótko, aby przedstawić puzderko, które wykonałam z pojemniczka po  kremie.







Użyłam czarnego gessa, trochę złomków, gazy, kryształków, wycisków, dodałam nóżki. 

Pracę zgłosiłam na grupie sklepu świat pasji, do wyzwania:


oraz do wyzwania Szuflady:



To już wszystko na dzisiaj, a w nastepnym wpisie pochwalę się co robiłam na ostatnich warsztatach i jaką piękną laleczkę dostałam od Justynki <3

Potrzebne sa pieniążki na rehabilitacje. Każdy może pomóc! <3

Buzia!

64 komentarze:

  1. Ale cudo! Aż się wierzyć nie chce, że to słoik po kremie. Powodzenia w wyzwaniach :).

    OdpowiedzUsuń
  2. O nieźle!!! Co za metamorfoza, wow!! A ja zawsze wyrzucam te słoiczki, a tu takie cuda z nich można zrobić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak mi się spodobał, że chyba zrobię sobie jeszcze coś podobnego :)

      Usuń
  3. Niesamowite przeistoczenie! Kto by pomyślał że to prawdziwe dzieło sztuki to zwykłe pudełko po kremie. Świetne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest nieprawdopodobne! Nigdy bym nie pomyślała, ze można cos takiego stworzyc,naprawdę gratuluję talentu ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Lubię takie klimaty, nieco mroczne i magiczne :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też bardzo, chociaż kolory równiez uwielbiam :)

      Usuń
  6. Wooow, jak świetnie! Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Niezwykła metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowicie kreatywna i pomysłowa.
    Trzymam kciuki za powodzenie sztuki.
    Co do rehabilitacji to udostępniłam:)Nigdy nie wiadomo kiecy my będziemy wołać o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, wow i jeszcze raz wow, że ze zwykłego pojemniczka można zrobić coś tak wspaniałego i magicznego *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne maleństwo, jestem zachwycona!!! A ja używam słoiczków po kremach do mieszania farb :))) Uściski Martusiu.

    OdpowiedzUsuń
  11. W bardzo 'mrocznym' klimacie :) wygląda jak wyjęte ze scenografii z jakiegoś filmu fantasy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite magiczne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie to zrobiłaś! Super ozdoba a przy okazji praktyczna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Puzderko wygląda niesamowicie, obłęd!! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i pomysłowe puzderko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jak się robi takie cuda?? Wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bierz3ee się krem, trochę złomków, woskow i paćka :D

      Usuń
  17. Wspaniała kombinacja recyklingowa!!! Efekt powalający, gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, jestem pod wrażeniem. Wygląda jak ze sklepu!

    http://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za fantastyczna przemiana słoiczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że nikt nie zgadłby co było bazą dla puzderka. po pudełku nie zostało nawet śladu, a puzderko wyszło rewelacyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no faktycznie, nie widać, co tylko potwierdza, że to całkowita przemiana :)

      Usuń
  21. Dobrze przerobione pudełeczko ❤

    OdpowiedzUsuń
  22. Martusiu to jest piękne, chętnie zobaczyłabym kurs jak to się robi :) Zrobiłaś cudeńko, uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Basiu :) no własnie wiele osób na fb i instagramie pytała o kursik, więc myślę nad nim :)

      Usuń
    2. Będę cierpliwie czekała, uściski ;)

      Usuń
  23. No cudo!! jestem nim zachwycona, a jak pomyślę ile pudełek wyrzuciłam to.....:( pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Lala jak malowana. A Twoja biżuteria mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  25. Laleczka ślicznej urody :)
    Wszystkie piękności podziwiam :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko ślicznie wygląda, aż miło popatrzeć:).

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne prace...a lalki to zazdroszczę jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  29. nie zdążyłam skomentować przed ogłoszeniem wyników, ale teraz przynajmniej mogę się uzewnętrznić :D Gratuluję wygranej - zasłużona :D
    i gratuluję wyróżnienia w szufladzie - tak widziałam tez wyniki :D
    świetny pomysł na wykorzystanie nóżek, ekstra realizacja projektu!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)