poniedziałek, 23 września 2019

Piękna Laleczka :)

Bry Kochani!

Dzisiaj przychodzę, pochwalić się Wam jaką piękną Lalunię otrzymałam od Justynki:

Piękne opakowanie, metka, jak dbać o lalunię zachwyciła mnie prawie tak samo jak Ona sama. Pełen profesjonalizm <3


Tutaj piękna Laleczka! Z cudownymi kolorami, kwiatami i włosami oczywiście :D


Z Laleczką przyszły do mnie przydasie od Justynki, aż zaparło mi dech! Bardzo dziękuję Kochana! <3  Laleczka stoi na honorowym miejscu i codziennie na nią spoglądam, zasiadając do swojego kącika, a z tych otrzymanych cudów już zaczęłam czarować :)

Dla Justynki, wykonałam bransoletkę, w Jej ulubionych kolorach i z kryształkami, oraz pudełeczko, ktorego nie zdążyłam uchwycić na zdjęciu:



***

Poza tą cudowną wymianką, wykonałam również karteczki na zabawę u:

Uli :)



banerek do wyzwania:


parawan tak mi się spodobał, że w takim samym stylu zrobiłam również kartkę na zabawę do Ewy:


banerek do wyzwania:




***

Na warsztatach online u Olgi Bielskiej wykonałam wilczą księgę, zachwyciły mnie te woski :)



***

W międzyczasie znalazłam również czas na ATC:



którymi wymieniamy się w grupie take time to play na fb :)

***

Ale biżuteria też musiała być! Moja inspiracja dla sklepu Świat Pasji i Flamingowe kolczyki :)





Miłego dnia!
Buzia :)


51 komentarzy:

  1. Śliczna ta laleczka :)
    Ale jakie piękne rzeczy Ty stworzyłaś, każdą podziwiam, a szczególnie bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Twórczo u Ciebie - podziwiam te prace, zwłaszcza bransoletkę.
    Lalunie Justynki są prześliczne, wiem coś o tym.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuś cieszę się, że laleczka tak bardzo Tobie się podoba :). Niech służy dobrze :). Piękne prace zrobiłaś, podziwiam, że w tak wielu technikach się odnajdujesz :). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale prac u Ciebie! I to same cuda! Pięknie się z Justynką wymieniłyście. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też bardzo ucieszyła mnie ta wymianka :)

      Usuń
  5. Ależ cuda! Ta laleczka jest po prostu przeurocza☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cudeńka, ta laleczka jest rozkoszna, urocza! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło matko... kiedy Ty kobieto to wszzystko robisz! A tak poważnie to cudności powstają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Post na bogato ;), super karteczki, księga powala, a biżuteria jak zwykle na najwyższym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle ciekawych prac pokazałaś Martusiu a wszystkie śliczne i pomysłowe. Dziś urzekła mnie księga - mega, mega i jeszcze raz mega! Szkoda, że tylko jedno zdjątko pokazałaś :) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, światło było wtedy przez kilka dni baaardzo nieprzychylne :)

      Usuń
  10. Co raz bliżej święta, co raz bliżej święta - cudowne kartki....

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prace piękne, ale dla mnie sutasz najbardziej zachwycający, bo nie potrafię;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle cudowności wyczarowałaś. Kiedy znajdujesz na to czas?
    Laleczka od Justynki jest obłędna. Wspaniała wymianka dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam laleczki Justynki ale Ci zazdroszczę :D ale Twoje prace tez zachwycają. Szczególnie wilcza księga <3 no kocham takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zazdrościłam, więc podpytałam Justynkę czy można kupić, a Ona zaproponowała wymiankę :)

      Usuń
  14. Wspaniała wymianka z Justynką! Doświadczyłam już takiej przyjemności.
    Twoje prace są fantastyczne!!! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna wymianka! Piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Laleczka cudowna!
    A ilość Twoich prac i ich różnorodność jest imponująca :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna laleczka :)
    Bransoletka bardzo mi się podoba, karteczki również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. Jakoś do kartek nie mam zbytniego przekonania :D

      Usuń
  18. Laleczka i przydasie super:) Twoje prace również zachwycają! Jesteś mega zdolna i kreatywna. Karteczki, biżuteria, magiczna księga, ATC - nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych:)
    Brawo Ty:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tu kolorowo :):) laleczkę od Justynki też mam i nie dziwię się, że sie zachwycasz jej wykonaniem:D bransoletka wygląda bajecznie:) I świetne ATC wykonałaś, mają super klimacik:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty sobie zrobilyscie, lala cudowna.☺️

    OdpowiedzUsuń
  21. Och ile cudowności u Ciebie...zachwycasz pracami :) Wspaniała wymianka z Justyną :) Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Justynka tworzy przepiękne lale, ale i Twoje prace zachwycają- podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale zbiorczy post, lala cudna, ale bransoletka, która przygotowałaś dla Justynki równie śliczna. Ile róznych pieknych prac Martuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana, czasem ciężko opanować wenę twórczą :D

      Usuń
  24. Fantastyczne i pomysłowe prace.

    OdpowiedzUsuń
  25. zdecydowanie za rzadko tu zaglądam :O laleczka cudowna <3
    ATC są boskie - książkowo lawendowe mnie zauroczyły :D
    Biżutki jak zawsze super!
    Karteczki prezentują się bardzo świątecznie :D chyba sama spróbuję tej formy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna lalunia, niezmiennie podziwiam talent Justynki do tych skarpetkowych lal, aniołków :) Twoje prace również zachwycają, wszystkie piękne, zauroczyły mnie flamingowe kolczyki są ekstra w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)