niedziela, 10 listopada 2019

Mixedmediowa ramka na zdjęcie

Bry Kochani :)

Wróciłam do swojego rytmu, wpadłam już w twórczy szał. Wiele prac zrobiłam, ale czekają na swoją kolej. Na dworze zimno, a ja z utęsknieniem czekam na Święta, które tak uwielbiam. Ale świątecznych prac Wam jeszcze nie pokażę :D

Dzisiaj przedstawiam rameczkę, którą wykonałam dla mojej przyjaciółki, która otrzymała w prezencie urodzinowym.


użyłam takich produktów jak: gesso, tekturki, mikrokulki, woski, kwiaty, papiery cztery żywioły - woda ITD Collection, splash, szablon, mgiełka

Buzia!

47 komentarzy:

  1. Piękna rameczka! Uwielbiam te mixmediowe prace, ale boję się odważyć i spróbować swoich sił w tej technice.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam! Ja jeszcze kilka miesięcy temu nie wiedziałam co to są mixed media, a teraz nie wyobrażam sobie siebie bez tej dziedziny rękodzieła :)

      Usuń
  2. Ale to jest piękne! Pełne pasji i kolorów , nigdy wcześniej nie widziałam takich ramek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję :) ostatnio mam "fazę" na właśnie takie ramki :D

      Usuń
  3. I pięknie! Takie prezenty od serca najlepsze!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca! Bardzo lubię takie kolory i tę technikę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna! Te wszystkie kolory i dodatki pasują tu idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cudo, prezent idealny☺☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ramka Martusiu, jesteś mistrzynią w mediowaniu i podziwiam wszystkie Twoje prace. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj do mistrzostwa mi jeszcze daleko, bo dopiero zaczęłam przygodę z mediowaniem, ale dziękuję Ci bardzo za tak miłe słowa :) :*

      Usuń
  8. Cudo, świetna kompozycja! Mixmedia to dla mnie niepojęte czar-mary, tym bardziej więc podziwiam Twoje prace :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zachęcam do spróbowania, dla mnie 3 miesiące temu również było niepojęte :D

      Usuń
  9. Piękny prezent przygotowałaś, bardzo lubię taki zestaw kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne totko jest :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ramka, wspaniały upominek, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, choć ja z mediami to jestem na bakier :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna praca. Uwielbiam niebieski kolor i zabawę nim, efekt jest świetny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to chyba wszystkie kolory uwielbiam, co bardzo ułatwia sprawę przy tworzeniu :D

      Usuń
  14. Piękna ;) dla mnie magią pozostaje, jak to jest zrobione ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie :) ja za tematami świątecznymi nie przepadam przyznam szczerze i bardzo rzadko robię coś bożonarodzeniowego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam święta i wszystko co jest z tym związane :)

      Usuń
  16. Przepiękna praca :) Połączenie kolorów magiczne. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajkowa ramka!!! Upominek z pewnością bardzo się podobał. Pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. No to kochana poszalałaś :)) Ale wyszło wow! Wielkie wow!:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna! A połączenie kolorów moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudna praca,widać twój zapał w pracy z mediami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym nauczyć się tak pięknie mediować ach... marzenie. Piękna praca i te kolory bardzo fajnie je dobrałaś ♥

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)