sobota, 2 listopada 2019

Smocza księga,ramka, opaska i chusta :)

Bry Kochani,

Ostatnimi czasu ciężko było z czasem, ponieważ moja Babcia miała operację i najpierw podróże do szpitala były codziennością, potem opieka w domu. Babcia wybyła do sanatorium, jest zadowolona, bo nie jest tak źle, a co najważniejsze, starają się ją "naprawić". :)
Mogę więc wrócić do blogowania, mam trochę zaległości zdjęciowych, więc nadrabiam.

Dla miłośniczki smoków, wykonałam smoczy notes, który obdarowana zabrała ze sobą do Niemiec :)


czarne gesso, woski, gaza, kawałek sklejki, maska, wyciski z masy

Drugim prezentem, dla innej Jubilatki, była ramka na zdjęcia :)

Tutaj to już mnie poniosło totalnie, mimo małego obszaru roboczego. czarne gesso, woski, brokat, crackle, papiery 13arts, kwiaty, sznurek, wstążka, łańcuszek, tekturki, szabonik, splashe

Jak co miesiąc, powstał również tutorial, dla sklepu Świat Pasji, tym razem na opaskę ślubną.

Elementem głównym, ze wzorem tulipana, jest guzik, który bardzo długo czekał na swoją kolej :)


Wieczorami dziergałam również swoją drugą chustę i jestem z niej mega dumna :) Jest ona równiez inspiracją w konkursie.


A tak na koniec, zapraszamy serdecznie na Świry Rękodzieła, gdzie można się zgłosić do wymianki Świątecznej, świetna zabawa, a "wymagania" nie są duże. Zapraszamy do zabawy!



A teraz lecę zobaczyć co tam u Was ciekawego :)

Buzia!

43 komentarze:

  1. Ależ piękne rzeczy tworzysz :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne super rzeczy:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudeńka :* A ten notes mmmmm.... magiczny. A chusta ma piękne jesienne kolorki ale bardzo pozytywne :* Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne prace! Ale ten notes - cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zachwycona Twoimi pracami! Chusta jest energetyczna, jak przystało na tę porę roku.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, notes rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, jak Ty to wszystko robisz?! ☺Twoj talent mnie zachwyca, po prostu te rzeczy są magiczne☺ Za kazdym razem nie mogę się napatrzeć , tę chustę i ramkę bym porwała😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zdolniacha z Ciebie! Notes zjawiskowy,zachwycił z pewnością wszystkich oglądających.A potem już tylko lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, piękne prace! Chusta to cudo! Świetne kolorki :)) Uściski dla Ciebie i zdrówka dla babci :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace Martusiu a numer 1 to notes! Wiesz jak lubię Twoje mediowanie:) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Smoczy notes wygląda mega fajnie:D :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super prace! Smoczy notes wygląda bardzo tajemniczo i intrygująco.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne prace! Notes jest genialny, a chusta śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudne skarby! W oko wpadł mi przepiękny i naprawdę wyjątkowy notes oraz śliczna ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Twoje jak zwykle wyjątkowe prace!!! Mnie najbardziej zachwyciła chusta, jest superowa!!!
    Pozdrowienia zostawiam dla Ciebie i Babci:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowne prace, każda w pięknym klimacie... A notes oczarowuje 😘 wszystkiego dobrego dla Babci i Ciebie, pozdrawiam 🧡

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejne piękne prace! Życzę zdrówka Babci i Tobie oczywiście również ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta wyszła Ci świetnie, oczywiście inne Twory też :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Smoczy notes wymiata, że nie wspomnę o chuście nad którą musiałaś się sporo napracować♥️💘💝

    OdpowiedzUsuń
  20. Notes przepiękny! Chusta wręcz zjawiskowa, przecudne kolory i świetny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wszystkie prace, notes mnie zachwycił jest wspaniale ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)