poniedziałek, 30 grudnia 2019

Poświątecznie

Bry Kochani!

Jak tam u Was Święta? Troszkę widziałam, bo w końcu tempo zwolniłam i czas pozwolił spokojnie,przy kawie, na odwiedzanie Waszych blogów. Dzisiaj przychodzę do Was z resztą prezentów jakie wykonałam do paczuch Świątecznych.

Dekoracja Świąteczna, która powędrowała do Uli. Wykonana na bazie Woodoust, użyłam mgiełek lindy's, białego gessa, efektu śniegu, oraz pięknych papierów od AB Studio :)


Pracę zgłaszam na wyzwanie mixed media place December:


oraz na wyzwanie Snip Art-Challenge57




*************************************

A tutaj jeszcze świąteczny tag, który powędrował do Pati


***
A tutaj chcę Wam pokazać, jakie cudowności świąteczno-urodzinowe dostałam:


 Od Krystyny


Od Magdy:


Od Uli:






Od Violi:







 Od Kasi, która była ze mną w parze również w naszej wewnętrznej świrowej wymiance:




 Od Ewci:





Od Mili:









 Jeszcze raz ogromnie dziękuję za te cudowności, które sprawiły mi tak wiele szczęścia <3 A jeszcze bardziej za to, że Was poznałam. Bez Was nie wyobrażam sobie normalnego dnia, wspólnych pomysłów, rozmów, oraz wsparcia, na które mogę zawsze liczyć.




39 komentarzy:

  1. Ale sobie "połałałam" przy tym poście (wiesz, takie swojskie ŁAAAAŁ! przy każdym zdjęciu) 😂 Cudowności dostałaś i piękności poszły od Ciebie w świat :)
    Jeśli jutro nie starczy mi czasu albo coś, to teraz już życzę Ci udanej zabawy sylwestrowej i pożegnania starego roku z uśmiechem do radosnych wspomnień. A w Nowym Roku życzę Ci, by był zdrowy, szczęśliwy i pełen nowych radosnych wspomnień i świetnych pomysłów :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana. Bardzo ucieszyły mnie te cudowności i piszczałam ze szczęścia, też robiąc wielkie łał :) Tobie również życze szczęśliwego Nowego Roku ;*

      Usuń
  2. Ale wspaniałości dostałaś! Super!
    Życzę Ci szampańskiej zabawy i wspaniałego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, Tobie równiez szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  3. Oj widać,że ci papiery z AB Studio przypadły do gustu, przepiękne prace :) Dostałaś wspaniałe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dowody blogowych przyjaźni:)
    Szczęśliwego Nowego Roku Martusiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana! Tobie również szczęśliwego Nowego Roku! ;*

      Usuń
  5. Widzę same wspaniałości... wszystkie :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny tag! A jakie prezenciory! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Martusiu, ale piękne dary dostałaś. Zachwyciła mnie Twoja dekoracja i świąteczny tag.
    Buziaki.
    Ps. Czy na zdjęciu czwartym od dołu to ja dobrze kojarzę?:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super dekoracja. You've got talent!
    Happy 2020!

    https://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masa przecudownych prezentów. Byłabym zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pieknych rzeczy nam tu Martuś pokazałaś, nie wiedziałam na co patrzeć i co podziwiać w pierwszej kolejności :)
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowności! wspaniale widzieć tyle prac utalentowanych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty!!!
    Wszystkiego najlepszego, najzdrowszego i najradośniejszego w nowym 2020 roku:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace przygotowałaś, ale i piękne otrzymałaś:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne urodzinowe prezenciki przyjechały do ciebie kochana :) Jest czym się zachwycać i co wspominać ^_^
    Świąteczna dekoracja wygląda oszałamiająco. Dla mnie sposób jej zrobienia to magia, ale efektem mogę się pozachwycać ^_^

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba ta ostatnia kartka :) ja musiałam zwolnić już przed świętami i na razie powoli się rozpędzam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prezenty są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a beauty ! Thank you for joining Snip Art Dec challenge.

    OdpowiedzUsuń
  18. Same wspaniałości, pięknie.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki za wszystkie postanowienia :).

    Żadnych postanowień sobie nie spisałam ale w głowie mam ich multum hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowności, fantastyczne wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Amazing project! Beautiful combination of palette and textures! Thank you for playing with MMP!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)