środa, 1 stycznia 2020

Postanowienia noworoczne

Hej Kochani!


Mam nadzieję, że sylwestra spędziliście w miłej atmosferze, a na Nowy Rok nastawiacie się pozytywnie, nawet jeśli ten stary nie był całkiem dla Was przychylny.

W roku 2020 mam jedną myśl przewodnią: będę konsekwentna.




Uznałam, że ten rok będzie idealny do tego, aby spróbować nowych rzeczy, wywiązywać się ze swoich założeń i wierzę, że mi się to uda. :)
Aby się jeszcze bardzie zmotywować, spisałam sobie 6 rzeczy, związanych z rękodziełem, których chce się nauczyć w tym roku. I nie chodzi o to czy odniosę spektakularny sukces, tylko stawiam sobie cele, do których będę dążyć, a jakie będą tego efekty? Zobaczymy :)

1. Nauka frywolitki
2. Szydełkowa maskotka
3. Serwetka lub śnieżynki na szydełku
4. Postarzana szkatułka
5. Karczochowa bombka z haftem
6. Haft diamentowy

Dlaczego 6? Bo na każdą daję sobie 2 miesiące czasu na realizację i myślę, że 6 celów jest wystarczająca.
Wszystkie punkty postaram się zrealizować do 31 grudnia 2020 roku, do godziny 23:59 i do tego czasu, każdy efekt i realizację punktu przedstawię Wam na swoim blogu. Nawet te, których efekt nie będzie powalający :) Kolejność realizacji jest dowolna. Przy każdym wpisie zamieszczę poniższy banerek, jeśli ktoś by chciał go sobie użyczyć, by zrobić coś podobnego na swoim blogu, śmiało kopiować :)



Aż sama jestem ciekawa, jak mój plan na 2020 będzie wyglądał na koniec roku, a zwłaszcza jego podsumowanie.
A Wy macie jakieś założenia?

Buziaki i szczęśliwego Nowego Roku!





41 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki :) szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to powodzenia!
    Szczęśliwego Nowego Roku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Tobie również szczęśliwego Nowego Roku! :)

      Usuń
  3. Życzę by wszystko się w 101% dokonało. Powodzenia🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja żadnych postanowień nie robię, bo plany swoje a życie swoje, czego miałam przykład choćby w poprzednim roku i nie tylko. Ale trzymam kciuki żeby Tobie udała się je wszystkie zrealizowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki :) jak coś to pisz - pomogę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę jakie piękne i twórcze postanowienia ! Powiem Ci ,że frywolitka też mnie nęci nie od dzisiaj :) Zobaczymy co z tego wyjdzie. Chciała bym w tym roku brać udział w wyzwaniach i różnych zabawach blogowych, do tej pory brakowało mi odwagi 😉
    Jedyna moja zabawa to Choinka u Xgakaktyki ,w tym roku po raz trzeci zamierzam się bawić.
    Trzymam kciuki za Twoje plany,
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Pozdrawiam ciepło 😊😊😊
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to trzymam kciuki i życze więcej odwagi! Ja w tym roku zapisuję się prawie na wszystkie zabawy, bardzo fajna motywacja :) Koniecznie pochwal się Aniu frywolitką, jak Ci wyjdzie. Sama nie mogę się doczekać aż spróbuję ;)

      Usuń
  7. Zatem trzymam kciuki żeby wszystko Ci się powiodło!;)
    Ja nie zakładam sobie żadnych postanowień, zobaczymy co nowy rok przyniesie:P Szczęśliwego Nowego Roku!;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Postanowienia świetne! U mnie się to nie sprawdza- tylko się stresuję....;-D Trzymam kciuki za Ciebie, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, ja się nie mam czego stresować. Uda, to się uda, będę dumna :)

      Usuń
  9. Trzymam kciuki!
    Pomyślności w nowym roku 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne postanowienia! Będę trzymała kciuki, a bombki aż doczekać się nie mogę😊 Ja noworoczne postanowienia zaczęłam realizować jeszcze przed Sylwestrem- ruszył blog. Ambitnie mam w planach wziąć się za szydełko i zrobić chustę. Obiecałam sobie, że podejmę wyzwanie i spróbuję nowej dziedziny rękodzieła. Życz mi zatem wytrwałości;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. No ja tą Twoją ambicję bardzo popieram i strasznie się ciesze, że mogę odwiedzać Twój blog :)

      Usuń
  11. Już od dawna nie robię noworocznych postanowień, ale mocno, mocno trzymam kciuki za Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie robię noworocznych postanowień, ale Tobie z całego serca życzę, żeby się spełniły!
    Wszystkiego najlepszego w 2020 roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to powodzenia Martusiu! Ja nie planuję ale mam nadzieję, że uda mi się stworzyć co nieco:) Przesyłam noworoczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, u Ciebie i bez planowania będzie masa nowych, pięknych prac :)

      Usuń
  14. Wspaniałe postanowienia - będę kibicować. :)
    Ja nie robię postanowień, bo u mnie zwykle tak jest, że postanowienia sobie, a życie sobie, każde inną drogą idzie. :)))
    Powiem Ci, że frywolitka nie taka straszna, koleżankę nauczyłam podstaw w ciągu kilku spotkań dwugodzinnych, a teraz Ona supła piękne serwetki i to nie takie małe.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, właśnie najbardziej boję się frywolitki, bo to tak skomplikowanie wygląda. Ale efekty są cudowne, nie mogę się na frywolitkowe prace napatrzeć :)

      Usuń
  15. Konkretny plan;) Trzymam kciuki by się udało!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny plan , który myślę, że w pełni zostanie zrealizowany życzę powodzenia:).

    OdpowiedzUsuń
  17. Super plan, trzymam kciuki!
    Wszystkiego co piękne i dobre na ten Nowy Rok, niech się zawsze szczęści :) Pozdrawiam - Gosia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe postanowienia, życzę wytrwałości i spełnienia ich wszystkich.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, frywolitka:) powodzonka zycze !

    OdpowiedzUsuń
  20. Postanowienie super i wierzę, że wszystko pójdzie dobrze - bo kto jak nie Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz fajne postanowienia i trzymam kciuki za ich realizację :).

    Co roku mam plany (choć od jakiegoś czasu ich nie spisuję), a i tak różnie z nimi bywa :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)