środa, 8 stycznia 2020

Kartka i zawieszka świąteczna

Bry Kochani!

W tym cudownym 2020 roku postanowiłam, że będę pełna energii, zapału i motywacji, o! A więc zapisałam się na większość zabaw, które niektórzy z Was zorganizowali. I powiem Wam, idzie mi całkiem nieźle, bo jest dopiero 8 dzień stycznia, a ja już prawie wszystkie zamierzenia wykonałam :) Jeszcze tylko muszę jutro polecieć do biblioteki, zeby zrobić zdjęcie zrobionej przez siebie zakładki z ksiązką, na wyzwanie Ewy i będzie prawie wsio :D

A więc, dzisiaj prezentuję kartkę,















na wyzwanie do Uli, bo forma potrójnej sztalugi (według tutorialu MagdyKam) wywalczona dzielnie, a i na kartce jest miś i czerwień.



Oraz na wyzwanie do Ani z kolorem biały

Do splocika, bo nie wszystko co białe to śnieg:

I na 12 prac rękodzielniczki, bo styczeń jasny i biały :)


***

A tutaj moja pierwsza zawieszka świąteczna, wykonana na kanwie plastikowej i jestem mega dumna!!! zarówno z krzyżyków jak i efektu końcowego. Wzór z pinterestu :)


Zgłaszam na wyzwanie roczne Choinka 2020


***

A tutaj lisek, którego zaczynam wyszywać w salu Świrów Rękodzieła, wzory od Marii Brovko :)

Buzia!






63 komentarze:

  1. O kochana, podziwiam motywację :) Ja jakoś mam lekki spadek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka i śliczna zawieszka. :)
    Dziękuję za informację.
    Twoją fotkę i link do niej dodałam już do mojego wpisu.
    Dziękuję za udział w zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. JA cię prosze Ty mnie nie dołuj bo ja niestety tez zapisałam sie na większość zabaw i wszystkie jednoczesnie mam na tamborku! Dla Ciebie to dopiero 8 stycznia a dla mnie już! Chyba przyjadę na przeszkolenie do Ciebie w sprawie tych kartek skoro Ci tak szybko idzie. 😁 Pozdrawiam i przesyłam całusy . Nic tak nie mobilizuje jak konkurencja 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, dasz radę! już widzę te wszystkie piękne prace, które wykonasz :) Widzisz, może to kwestia podejścia, że nie już a dopiero :D

      Usuń
  4. szczęka opada- jesteś niesamowita! Skąd tu taką energię wytrzasnąć?:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka wyszła mega cudnie- podziwiam nie tylko formę, ale i kompozycję;) zawieszka też wyszła cudnie, wiec masz prawo być dumna.
    Ale energia to kipie aż przez ekran, może trochę zaczerpnę?
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te pierwsze kartki! Wyjątkowowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyślij tej energii mi trochę😉 piękne prace😊

    OdpowiedzUsuń
  8. To oby Ci tego zapału Martuś nie zabrakło przez cały rok! Super karteczka, fajne są te sztalugi, już tak dawno ich nie robiłam, może dzięki Twojej kartce znów wrócę do tej formy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja pierwszy raz robię taką formę, ogolnie nie umiem kartek, dopiero się ucze i jakoś do nich ogromną miłością nie płonę, zdecydowanie wolę tagi :D

      Usuń
  9. Cieszę się niezmiernie, że postanowiłaś dołączyć do zabawy. Kartka w bieli cudna i fajnie że udało Ci się ją dopasować do kilku zabaw.
    Reszta prac również super.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tematy bardzo fajnie się dopasowały, więc czemu nie :)

      Usuń
  10. No jestem pod wielkim wrażeniem organizacji pracy i wspaniałego wykonania! Trzymam kciuki, by zawsze tak świetnie Ci się udawało:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo za energię i realizację planów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super motywacje i mega energia 😊
    Prace śliczne , a zawieszka na choinkę jest cudna i już się nią zachwycałam. Marta podziwiam szczerze za organizację, tyle prac, tyle zabaw...Kiedy masz na to wszystko czas ?😉
    U mnie jakoś spadek formy.
    Serdeczności ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo wieczorem jak dzieci śpią, a i w ciągu dnia, gdzieś tam sobie chwilę przycupnę :)

      Usuń
  13. Wow ale aktywnie u Ciebie! Wytrwalosci zycze a prace przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę! Kartkę zrobiłaś!!! Cudnie :)
    Dziękuję za udział w wzyaniu i zawieszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo, też jestem z siebie dumna, że zrobiłam ta kartkę haha

      Usuń
  15. Martusiu tej energii i zapału życzę Ci z całego serca, wszystkie prace fantastycznie wykonałaś, życzę fajnej zabawy w wyzwaniach :) Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może troszkę zarazisz mnie swoim zapałem;)
    Świetna, oryginalna karteczka! Trzymam kciuki, by wszystko co zaplanowałaś udało się.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Martuś, niech ten zapał nie opuszcza Cię przez cały rok. Kartka jest bardzo klimatyczna, a zawieszka wygląda rewelacyjnie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawieszka świetnie się prezentuje, a kartka jest piękna :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna karteczka i cudna zawieszka:) Idziesz jak burza:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna kartka i prześliczna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo się cieszę, że postanowiłaś wziąć udział w mojej
    choinkowej zabawie. Życzę Ci powodzenia we wszystkich zabawach...
    jestem pewna, że ze wszystkich się wspaniale wywiążesz, bo widzę że prawdziwa błyskawica z Ciebie :)
    Hafcik cudny a kartka sztalugowa jeszcze piękniejsza :D
    K.

    OdpowiedzUsuń
  23. Łoooooo! Krzyżyków się nauczyłaś - szacun Kobieto! Ty to Człowiek renesansu jesteś normalnie. Tyle talentów i umiejętności, że szczęka opada z zachwytu. Kartka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, krzyżykuję od 10 lat :D tylko przerwę miałam

      Usuń
  24. Piękne kartki. Renia umie nas inspirować:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale jesteś kreatywna!!! Podziwiam twój zapał i pracowistość. Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne prace nam tu zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartki śliczne i zawieszka bardzo mi się podoba.Ja liska dopiero dziś zaczęłam haftowac.Może do końca lutego zdążę;)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Jakie piękne prace! jesteś wszechstronnie utalentowana! Tylko pozazdrościć :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam zapał, wytrwałość i różnorodność:) niesamowita ilość pracy:) super :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)