wtorek, 7 stycznia 2020

Powiew wiosny - kolczyki

Bry Kochani :)

Dzisiaj przychodzę z kolczykami wykonanymi na dwa wyzwania. Jedno wyzwanie, to paleta barw, a więc kolczyki własnie w tej tonacji, a drugie to "ciepło cieplutko" i tak właśnie powstały moje sutaszowe kolczyki z kwiatuszkiem i skrzydłami motylka, w pięknych, ciepłych kolorach. :) Jak tylko zobaczyłam tematy, dostałam wiatru w żagle, a kolczyki stały mi przed oczyskami!


Bajkowe, prawda? :)

Kolczyki zgłaszam na wyzwanie Szuflady do tematu "Ciepło, cieplutko"


oraz Klubu Twórczych Mam na wyzwanie kolorystyczne "ciesz się kolorem"



Buzia!





26 komentarzy:

  1. Te kolczyki to lato wołają, są przecudne i prześmieszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne i takie fikuśne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki po prostu bajeczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie piękne! Kolory - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście bajeczne i śliczne:)
    Uściski Martusiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda nie lubię za dużo ciepła, ale kolczykami jestem zachwycona!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona:) takie energetyczne, a zarazem bajkowe. Cudne

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wiosenne! Od razu poczułam powiew ciepłej, lekkie bryzy :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście bajkowe, śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powiem- oryginalnie! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. I nareszcie zrobiło się cieplej, jaśniej i radośnie, a nie tak szaro i ponuro jak za oknem :). Bardzo energetyczne kolczyki Martuś :)). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja wyobraźnia nie zna granic- naprawdę bajkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję Wam za tak miłe słowa! przyznam szczerze, że jestem z nich mega ogromnie zadowolona, a zwłaszcza z energii jakie przesyłają <3 będę je często nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosenne cudeńka pełne wdzięku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolczyki są prześliczne, dla mnie pełne słońca.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech moc energii będzie z Tobą!!! To okrzyk bijący od Twoich rewelacyjnych kolczyków:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Alinko, moc energii jest ze mną cały czas :D

      Usuń
  17. Bajkowe, bajkowe w pięknych kolorach, sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne prace i takie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolczyki! Pełne energii, idealne na takie szaro-bure dni ni to wiosenne, ni to zimowe.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu KTM!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne i kolorowe. Sama lubię nosić takie oryginalne kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozgrzewające kolorki! Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawie wyglądają razem te kolory. I od samego patrzenia na kolczyki jest mi i cieplej, i jakoś tak energii przybywa. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)