środa, 15 stycznia 2020

Zegar z sową

Bry Kochani!

Dzisiaj chcę Wam  pokazać mój stary zegar z sową, który został wybebeszony :D i przerobiony na puchar, który jest jedną z nagród w Pracowni 2020 - całorocznym wyzwaniu, które pojawiło się na blogu Świrów Rękodzieła. Zapraszamy do zabawy! :)


użyłam złomków, dżetów, kuleczek, wosków, czarnego gessa i wycisków





Praca jest z przewagą złotego, więc zgłaszam ją do wyzwania Szuflady - srebro, złoto:


oraz na wyzwanie sklepu ZieloneKoty w starym stylu:




Buzia!



80 komentarzy:

  1. To dopiero kreatywność! Ukłon za pomysł Martusiu i jeszcze jeden za wykonanie. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudo, jest po prostu genialny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Jak zobaczyłam, jakoś od razu skojarzyło mi się z Harrym Potterem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo, brawo piękna sowa, pomysłowo wykonana, zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały jest! Powodzenia w wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper, szczęściarą będzie ta która go dostanie, ale ja nie zazdroszczę, bo sama dziś ślicznośc otrzymałam. Jeszcze raz Ci Martuś za to wszystko dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, trzeba dalej próbować i się bawić z nami :D

      Usuń
  7. Cudowna praca, nie pomyślałam bym, że Ty niedawno rozpoczęłas swoją przygodę z mediami, wygląda jak bys to robiła od zawsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj, dziękuję bardzo. Pochłonęły mnie całkowicie :)

      Usuń
  8. Jestem oczarowana! Jakież pokłady kreatywności w Tobie drzemią! Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś niesamowitego! Masz wielki talent.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny puchar, to naprawdę "wybebeszony zegar'?, jest wyjątkowy.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjątkowa, oryginalna praca- super! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegar super się prezentuje :D Moja przyjaciółka ma bzika na punkcie sówek,
    więc takim zegarem byłaby zachwycona :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale czad!
    Szczerze podziwiam takie prace ,dla mnie wszystkie masy i woski to temat tabu :(
    Pozdrowienia ślę:)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś prawdziwą czarodziejka co weźmiesz do ręki zmieniasz w arcydzieło. Ta praca jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała metamorfoza. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. so nice post :) I follow you on gfc # , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowite wykonanie💔❤️❤️
    Zdaje się że powinnaś galerie otworzyc

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały!
    Prawdziwe dzieło sztuki :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow Kochana! Ale cudeńko. Ty to masz pomysły. Tak pięknie przerobić zegar :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna praca :) Świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Robi wrażenie! Sowa jest super.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniała praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda świetnie. Wpada w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna praca. Opadła mi kopara. Nie dość że uwielbiam sowy to stare zegary też. Retro to jest to ❤❤❤ Niesamowite dzieło.

    Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  25. BOMBA ❤️💙♥️
    Ukłony 🙇
    Świetna praca👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowite! Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna praca lubię ten styl.

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Widzę, że komentarz przeskoczył do innego posta:-) a to łobuz!

      Usuń
    2. dziękuję Basiu, no bo komentarze sa przy poście na górze, nie na dole jak w standardzie :)

      Usuń
  29. Wygląda mega stylowo:D Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)