środa, 22 stycznia 2020

Kolczyki i Zakładka

Bry Kochani!

Dzisiaj przychodze z sutaszowymi kolczykami, które chodziły za mną od jakiegoś czasu. A, że chodziły dwa kolory, to połączyłam je razem :)



Zakładka na wyzwanie u Ewy. Tematem na ten miesiąc jest "Książka, która zapada w serce". Miałam dylemat między Tajemniczym Ogrodem, a Harrym Potterem, ale stwierdziłam, że Ogród zostawię na "później" w razie gdyby padł temat o ulubionej książce z dzieciństwa :) Tak powstała magiczna zakładka, w odniesieniu do serii przygód Harrego Pottera., którą moge czytać ciągle, tak samo jak oglądać ekranizację :)


Zakładkę zgłaszam więc do zabawy u Ewy


oraz na zabawę do Ani, w której rzuca się co miesiąc kostkami i według wylosowanego tematu wykonuje pracę. Ponieważ wylosowałam w tym miesiącu Piórka i znalazły się one również na zakładce. :)



Buzia!

68 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki, bardzooo podoba mi się połączenie tych dwóch kolorów;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja książek nie czytałam ale film oglądam za każdym razem gdy leci w telewizji, choć mam już swoje lata :) Martuś świetna zakładka, a kolczyki jakie super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Harrego, wszystkie tomy książkowe, filmowe jednak mniej. Zawsze kojarzy mi się z synek, bo czytaliśmy namiętnie, kiedy był dzieckiem - ja w nocy, on w dzień i w końcu kolejne tomy kupowaliśmy po dwa :)
    kolczyki cudne - uwielbiam takie kontrasty kolorystyczne :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, moje dzieci w oglądanie hp się wkręciły, może na ksiązki je też namówię :)

      Usuń
  4. Przepiękne kolczyki, bardzo podoba mi się połączenie kolorów.
    Podziwiam magiczną zakładkę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki magiczne, a zakładka tajemnicza. :)
    Obie rzeczy są śliczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Harrego czytałam razem z synem:) Dzieliliśmy się wrażeniami i zawsze z niecierpliwością czekaliśmy aż się ukaże następny tom - fajne czasy:) zakładka jest świetna, tajemnicza i czarodziejska. Oddaje klimat.
    A kolczyki - piękne. Zestawienie szmaragdowej zieleni z modrym-niebieskim - cudne!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Harrego czytałam razem z synem:) Dzieliliśmy się wrażeniami i zawsze z niecierpliwością czekaliśmy aż się ukaże następny tom - fajne czasy:) zakładka jest świetna, tajemnicza i czarodziejska. Oddaje klimat.
    A kolczyki - piękne. Zestawienie szmaragdowej zieleni z modrym-niebieskim - cudne!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak czekałam na ostatnią część i niestety się rozczarowałam

      Usuń
  8. Piękne kolczyki i piękna magiczna zakłądka.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace, kolczyki wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Harrego Pottera, piękna zakładka :). Używałabym z przyjemnością :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj jakie cudne kolczyki, piękne kolory,ja właśnie czytam moim wnuczkom "Tajemniczy ogród"
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te kolczyki i kolorki wybrałaś cudne! Ja już od dawna nic z sutaszu nie robiłam, ale może za jakiś czas;-)
    Zakładka bardzo ładna i ma to coś:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki są po prostu BOSKIE, a zakładka przepiękna :)
    Podziwiam Twoją wszechstronność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kolczyki! Sutasz i frywolitka to dwie techniki, których che sie nauczyć;) Zakładka prześliczna.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zachęcam na fb jest grupa ogarnij sutasz z ewą :)

      Usuń
  15. wspaniała zakąłdka- z klimatem...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolczyki. Bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejne cudowne kolczyki :). Zakładka również <3.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, kolczyki są niesamowicie piękne :) Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolczyki i niezwykła zakładka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna zakładka Martusiu ale kolczyki mnie zachwyciły - wspaniałe połączenie kolorów. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Łooooo 😍😍😍 Kocham sutasz! Te kolczyki są obłędne 😍😍😍😍
    Serię z Harrym Potterem bardzo lubię. Zresztą tak, jak i wszyscy w naszej rodzinie. Oglądamy namiętnie każdą powtórkę. Sprezentowałam córkom (a przy okazji sobie) całą kolekcję. Muszę Ci pokazać zakładkę z Harrym Potterem, którą rysowała moja najstarsza córka.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne kolczyki ale zakładka meeega <3 również kocham Pottera i jakbym miała wybierać ulubioną książkę zapewne padłoby na niego :D tylko nie każcie mi wybierać, która część :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki dwa po głowie Ci chodziły i piękne kolczyki wychodziły 😊
    Bajeczka normalnie !
    Aż żałuję, że nie noszę kolczyków.
    Hary Potter ,czytałam wszystkie części i często do nich wracam . Zakładka jak najbardziej Potterowa:)))
    Pozdrawiam Martuś😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to cieszę się, że zakładka wygląda potterowa. I jmak cudownie zrymowałaś :d buziaki :)

      Usuń
  24. Piękne kolczyki i super zakładka!
    Też czytałam Harrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolczyki rewelacyjne ! Moje kolory i w ogóle klasa! A Harrego coz, nie ciągnie mnie do niego ...:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadam za Harrym ani ksiązką ani filmami, w sensie lubie - ale nie jest to coś, co mogłabym czyta/oglądać. Widziałam z 3 razy i starczy :D
    Ale zakładka - cudo ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mogę oglądać ciągle i wcale mi się nie nudzi :)

      Usuń
  27. Wow, przepiękne kolczyki, zdecydowanie robią robotę w 'nudniejszych' stylizacjach:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne kolczyki! Bardzo podoba mi się połączenie kolorów. Podziwiam, bo ich wykonanie na pewno nie jest łatwe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne te kolczyki, idealnie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolczyki robią wrażenie,fantazja i niezwykły kunszt.
    Zakładka również prezentuje się wspaniale.
    Powodzenia w zabawach :)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolczyki mają śliczny kolor! Piękności!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne kolczyki, a zakładka rewelacyjna, bardzo, bardzo klimatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne rzeczy. Jestem godna podziwu dla Ciebie. Boskie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie noszę kolczyków, ale twoje mi się podobają.Zakładka fajna,podzielam twoją miłość do seri o Harrym Potterze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna interpretacja piórkowego motywu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)