poniedziałek, 27 stycznia 2020

Kocurki

Bry Kochani,

Dzisiaj przychodzę z moimi niebieskimi kocurkami. Aktualnie ciesza oko na półce, blisko okna, jak promienie słoneczne dobierają się do moich kocurków, to w salonie mam jeden cudowny błysk :)




W pracy użyłam:
czarne gesso, woski Finnabair, złomki Mitform_castings, szablon, odlew, dżety, szklane kaboszony, piórko, cekiny i duuuużo brokatu, znajdziecie tam również buteleczkę z koralikami i gwiazdeczki.

Prace zgłaszam na wyzwanie do Scrapbookingshop - zimowy moodboard


Buzia!


62 komentarze:

  1. Cudowne te kociaczki :) tak czytam to co do nich użyłaś i niektóre z tych rzeczy to dla mnie jest czarna magia -:)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie też była, ale coraz bardziej rozeznaję się w temacie i testuję ;p

      Usuń
  2. W końcu mamy karnawał więc błysk musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają, mogę sobie wyobrazić co z nimi robią słoneczne promienie ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe dzieło. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż żal, że tego błysku nie mogę zobaczyć "na żywo" na pewno musi to piękni wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, jako kociara jestem zachwycona! Cudny projekt :) Powodzenia w wyzwaniu :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycają mnie Twoje pomysły Martusiu, są nietuzinkowe. Kocurki są fantastyczne! Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite te kocurki - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega 😍 Z przyjemnością pooglądałam zbliżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW ale piękne te kocurki. Ja jestem miłośniczką kotów więc tym bardziej mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyobraźnia i praca na 6! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieło sztuki, jak prosto z galerii :) Inspiruje, intryguje i przyciaga wzrok. Oryginalna ozdoba pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne kocurki, przepiękna ozdoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocurki bardzo mrrraśnie :D chciałbym zobaczyć ten efekt odbijającego się światła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój kot ma w papierach,że jest niebieski...z białym ;)
    Ale twoje koty są prawdziwie niebieskiei super wyglądają, choć nie wiem zupełnie co to jest gesso i te jakieś dziwne złomki. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gesso to podkład, a złomki to wszystkie metolowe elementy, które pomalowałam i przykleiłam :) o, no to piękne umaszczenie ma

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź :)

      Usuń
  16. Niesamowite kocurki! Wyobrażam sobie jak pięknie tańczy odbite światło.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna ta baza i świetnie zmediowałaś koteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great blog, I follow you #58 ,follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. To z pewnością nie była lekka praca

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawą pracę zrobiłaś :).

    W promieniach słońca musi super wyglądać :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale efektowne! Trzeba mieć wenę,żeby wykonać takie cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś jak tylko je wyciągnęłam, to wiedziałam co chcę z nich zrobić :)

      Usuń
  22. Martusiu to jest zachwycające, bardzo ciekawie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam koty. Wszystkie tu przypadły mi do gustu. Zręczne rączki masz Evi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie to wygląda. Masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW!
    Martuś to jest niesamowita ozdoba,już widzę jak promienie słońca tańczą na koteczkach I ten kolor ahhh !:)
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)