piątek, 31 stycznia 2020

Czekoladownik, tag, naszyjnik, notes :)

Hej Kochani!

Ostatnio baaaaaardzo dużo się u mnie dzieje, a niebawem będzie działo jeszcze więcej, ale aktualnie nie mogę zdradzić dlaczego :) Niebawem odkryję tą tajemnicę :D

Dzisiaj przychodzę do Was z czekoladownikiem jaki robiliśmy na lajvie na fb świrów Rękodzieła, który prowadziła Ula. Papiery z tej kolekcji miałam już pocięte, ale jakoś udało się zrobić wersję minimalistyczną :)





Zapraszamy Was na nasze darmowe warsztaty, wraz z Ulą, prowadzimy w lutym warsztaty, na których z jednej kolekcji będzie można zrobić tag i zakładkę do książki, a i jeszcze Wam papierki zostaną na jakąś swoją inną pracę :) Jest możliwość zakupu kitu.
 A poniżej mój karnawałowy tag


Informacje o warsztacie
oraz Lajv , który będzie prowadzony przez Kasię:
Należy dojść do grupy, pamiętajcie o odpowiedzi na pytania, to warunek konieczny, aby przystąpić do grupy.

Biorę również udział w hafciarskim SALu, organizowanym przez Świry Rękodzieła z pięknymi wzorami od Marii Brovko, a mój lisek już gotowy i prezentuje się tak:



Na urodziny Ewci, zrobiłam Jej naszyjnik, z pięknym żywicznym kamieniem. Zapakowany był w ozdobne pudełeczko, a w środku znalazła równiez tag z życzeniami i zakładkę do książki. Pokażę Wam je w innym wpisie, bo jest to inspiracja na blog świrowy i aktualnie nie mogę :D


u Ani trwa zabawa na "Pozytywnik z charakterem". Stwierdziłam, że spróbuję, bo dostałam od Kasi w prezencie urodzinowo/świątecznym taki piękny notes:


A mój pierwszy wpis wygląda następująco:

Tylko na jedną karteczkę, bo szkoda mi było zostawić ją pustą. Użyłam resztek papieru ryżowego, które zostały mi z innej pracy, wycisków, które miałam schowanek, bo wycisnęłam i pomalowałam zbyt dużo. Trochę taśmy washi, mgiełki od Lindy's, kawałka papieru z pozostałości po ozdabianiu prezentu dla Ewy no i cytat pasujący mi własnie na początek zarówno mojej przygody z tworzeniem takiego zeszytu i jednocześnie na rozpoczęcie roku, bo to styczeń :)



Buzia!

37 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten czekoladownik, jest przepiękny!
    Lisek uroczy i ten wisiorek- cudeko:-)
    Powodzenia z pozytywnikiem! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, mam nadzieję, że cały rok będę robiła w nim wpisy :)

      Usuń
  2. Super prace! Dzisiaj najbardziej podoba mi się karnawałowy tag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladownik super - wszystkie prace wspaniałe. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile cudowności do oglądania, nie wiadomo na czym najpierw zawiesić oko!
    Życzę Ci powodzenia i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popodziwiam Twoje prace - takie różnorodne i wszystkie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo się Martusiu u Ciebie dzieje i same super rzeczy powstają, oby tak dalej :) Ja nie mam konta na FB (i nie chcę zakładać) więc będę tylko podziwiać jak zawsze efekty Waszych prac, a jest co podziwiać :) P.S. Chciałam do Ciebie napisać na maila ale nigdzie nie mogę go znaleźć, odezwiesz się proszę sama? lidia23@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace Martusiu a najpiękniejszy dziś jest karnawałowy tag:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne świetne prace moje ulubieńce to czekoladownik no i listek jest super :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile prac! A wszystkie piękne! Ten tag zarabisty, bo naszyjnika to już nie chwalę;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Martuś ile u Ciebie się tworzy, aż oko można nacieszyć tymi cudami :)). Piękny jest ten czekoladownik i w ogóle wszystko :). Buziaczki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ sie u Ciebie podziało- wszystkie prace takie piękne :)
    pozdrawiam serdcznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko ciekawe i inspirujące! Wena Cię nie opuszcza:) Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marta ale się dzieje, bardzo dużo. Nie wiadomo gdzie oczy podziwiac. Wszystkie prace rewelacyjne. Mnie jako hafciarce bardzo przypadł do gustu Twój lisek. Aż mi szkoda że nie mam już gdzie wcisnąć tej zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu. No ja się bardzo ciesze, że wróciłam do krzyżykowania :) lisek znalazł domek u dzieci na ścianie. Cieszę się, że mogłam Cię poznać ;* buziaki

      Usuń
  14. Czekoladownik zdobył moje serducho. Piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace! Faktycznie dużo się u Ciebie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace zostały przepięknie wykonane, jednakże lisek najbardziej mi się spodobał :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Za każdym razem jak wchodzę tutaj, nie mogę się nadziwić wszystkim cudeńkom, które wychodzą spod Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten czekoladownik, strasznie lubię motylki :) reszta prac też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. U ciebie zawsze tyle cudowności, że nie wiem czym się zachwycać najbardziej. Czekoladownik piękny, tag prawdziwie karnawałowy :D aż się czuje tę zabawę :D Liska to ja muszę przyjaciółce pokazać, będzie zachwycona :D Naszyjnik po prostu magiczny a zeszycik jest mega ciekawą inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace są cudowne! Ale jako fance oryginalnej biżuterii, najbardziej podoba mi się naszyjnik ;).

    OdpowiedzUsuń
  22. Martuś Ty szalona dziewczyno,nie wiem gdzie mam patrzeć bo tyle cudowności pokazujesz:)))
    Piękne prace i tyle w temacie!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ tu wiadomości u Ciebie, całe mnóstwo :)
    Cieszę się, że notes przypadł Ci do gustu i raduję się, że taki znalazłaś sposób na jego wykorzystanie :)
    A naszyjnik wygląda, jakbyś zamknęła wewnątrz kawałek kosmosu - cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz dobrze Kasiu, że u mnie nic się nie marnuje i wszystkiemu co dostanę oddaję uwielbienie :)

      Usuń
  24. Czekoladownik najpiękniejszy bo mój:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekoladownik przepiękny.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Łał!!! Ile prac!!! CO jedna to pięniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne prace:) każda inna, każda oryginalna:) lisek podbił moje serce, jest przesympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Twórczo i kreatywnie!
    Osobiście jestem ciekawa, w którą stronę rozwinie się twój Pozytywnik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Twórczo i owocnie u Ciebie ! Brawo, piekne prace:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)