sobota, 15 lutego 2020

Elfica

Dzień dobry!
Jak po walentynkach? Ja ten dzień spędzałam z rodziną, czyli w najlepszy możliwy dla mnie sposób <3

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić ostatnim moim projektem, nad którym spędziłam trochę czasu.










Miała być elfica i chyba trochę ją przypomina :)
Postawiłam sobie wyzwanie: praca w dominującym jednym kolorze, gdzieniegdzie widać tylko przebijający się żółty i niebieski.

Na skrzydłach użyłam skrawków pięknego papieru ryżowego od ITD Collection z najnowszej kolekcji "Kamienie szlachetne" - Malachit ,który został mi z jednej pracy, a takich cudowności szkoda marnować :)
oraz ich szablonu z ornamentami

Baza skrzydeł od Artistiko , którą równiez można kupić w Sklepik Kreatywny Studio75

białego i czarnego gessa, zielonej farby akrylowej, mgiełek i magicali od Lindy's Gang, bezbarwnego crackle, głowę od Studio75.pl, dżetów, pasty strukturalnej turkusowej, złomków, mchu

Piękne kwiaty wykonane na warsztatach Olga Bielska Warsztaty Artystyczne - Lawendowe Trio

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

Art piaskownicy MIXED MEDIA - Struktura / Tekstura / Faktura


oraz na wyzwanie




A już niebawem wpis z pracami do zabaw i pochwaleniem się wymianki, która odbywała się na Blou Twórczych Mam :)


Buziaki!

74 komentarze:

  1. Elfinka jak z bajki, mnóstwo fantastycznych drobiazgów, świetne faktury i odcienie zieleni.:) niepowtarzalna, wspaniała praca :) powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ogromnie. Ciesze się, że widać i udało się z całą fakturą, taki był właśnie zamysł :)

      Usuń
  2. Elfica wprost z baśniowej krainy, cudowna po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Jestem pod wielkim wrażeniem. Piękne Elfica!
    Powiem Ci, podobny motyl chodzi mi po głowie i zastanawiam się co dać w jego centralnym punkcie - Twoje rozwiązanie idealne 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajka, cudowna praca, jest bardzo piękna.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, niezła jest ! Kolor swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała praca! Dla mnie ta technika jest jeszcze obca, dlatego z przyjemnością podziwiam.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca! To jedna z takich prac gdzie można patrzeć godzinami i zawsze dostrzeże się coś nowego. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna praca Martusiu, jestem zachwycona wykonaniem ale przede wszystkim pomysłem - no cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Ewuś, bardzo długo chodził za mną ten pomysł :) ciesze się ogromnie, że udało mi sie go zrealizować

      Usuń
  9. Jaka fantastyczna i taka magiczna i jeszcze te zielenie... super Martuś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elfica jest niesamowita, naprawdę jestem zachwycony, wow! Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się :) Fajne zastosowanie kolorów i tekstur. Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za kreatywność! Piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow, ale cudo!! No i ta boska zieleń, Ty to masz naprawdę świetne pomysły :)
    Moje walentynki też były rodzinne, świętowaliśmy pierwsze urodziny psa i osiemnaste mojej mamy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) o to też ciekawie spędziłaś czas :)

      Usuń
  14. jak dla mnie bomba. uwielbiam monochromatyczne prace. Mix media to dla mnie czarna magia więc podziwiam bardzo. Wszystkie dodatki, detale opracowane perfekcyjnie. Życzę powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Marto, sprawiasz, że szczęka opada! Twoja elfica jest urzekająca. Ta monochromatyczność nic jej nie ujmuje, a wręcz dodaje uroku. Pierwsze skojarzenie, jakie mi przyszło, to narodziny Wiosny. Nie wiem dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziękuję bardzo :) w sumie, bardzo dobre skojarzenie

      Usuń
  16. Podziwiam, ten zielony kolor tworzy świetny nastrój- takiej tajemnicy :) I jest także bardzo elegancki. Dodatki dobrałaś doskonale:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Wspaniała praca, a jaka piękna twarz.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała! Jak dla mnie to - Opiekunka pól, lasów i łąk. Niezwykła nimfa-elf.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow. Nie no TY mnie nie przestaniesz zadziwiać. Jest piękna! Te skrzydła, tyle szczegółów <3 boska praca po prostu boska :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiało wiosną. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Martuś cudna praca. Mix media to dla mnie czarna magia więc podziwiam u innych. Odcienie zieleni wyszły fantastycznie. Tyle detali, jestem zauroczona😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana <3 dużo czasu zajęły mi właśnie te detale :)

      Usuń
  23. Piękna praca, jestem pod wrażeniem techniki, aż trudno uwierzyć, że skrzydła są z papieru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale sa na hdf, papier ozdobny jest przyklejony na środku skrzydeł

      Usuń
  24. Podziwiam i podziwiam:) Kolorystyka niesamowita i całość wygląda extra. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialna praca! Cudowne zielenie, te kolory wprost żyją! Jesteś mistrzynią łączenia odcieni, świateł i faktur :).

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wykorzystane odcienie zieleni :-)Wspaniały elf :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)