piątek, 21 lutego 2020

Candy - pierwszy rok bloga!

Bry Kochani!

Ten czas zbliża się nieubłaganie... 13 marca pyknie rok odkąd założyłam bloga, a tutaj możecie zobaczyć mój pierwszy blogowy wpis. :) Niewiarygodne, jak ten czas szybko leci...
Pokochałam blogowanie, odwiedzanie Was, poznałam wiele cudownych osób, za co jestem ogromnie wdzięczna. No, ale nie przedłużając!

Ogłaszam Candyyyyy :)

Ważne:

  • Candy trwa od dzisiaj do 13.03.20920, do końca dnia.
  • Zwycięzców podam w ciągu 7 dni
  • Zastrzegam, że czas na wykonanie nagrody mam 2 miesiące.
  • Wybiorę osobę droga losowania, do której trafi biżuteria wykonana przeze mnie


Zasady:
Aby zgłosić się do udziału, należy zostawić komentarz, z informacją, że bierzesz udział, oraz odpowiedź na pytania:


  • wybieram wisior lub kolczyki (wpisujemy które)
  • kolorystyka w jakim by miała być owa biżuteria wykonana
  • wielkość biżuterii mała lu duża
  • kryształki czy stonowane kamienie


Zapraszam do zabawy!
Będzie mi miło jesli umieścicie mój banerek na swoim blogu.
Dziękuję i buziaki!



42 komentarze:

  1. Ale super! Ja biorę udział, ale całkowicie zdaję się na Twój gust w kwestii kolorów, wielkości, wybieram jedynie wisior :) Gratuluję roczku, mnie też za chwilę stuknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pierwszego roczku, cieszę się razem z Tobą. Och Marta ja też chcę wziąć udział, wybieram wisior, kolory bliskie natury i ziemi, stonowane kamienie.:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roczku i życzę kolejnych wielu lat :) Z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy i gdyby mi się poszczęściło, to poproszę kolczyki, średnie, z kryształkami, w kolorach niebieskich lub niebiesko-czarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Kolejnych twórczych blogowych lat życzę;)
    Bardzo chętnie się przyłączam;) preferuję kolczyki, czarne, duże + stonowane kamienie;D Już pędzę zamieścić banerek;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zleciało co nie? JEstem antytalenciem, ale z niekłamanym zachwytem podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, wszystkiego dobrego, życzę kolejnych, twórczych lat!
    Chętnie dołączę do świętowania, wybieram wisior, a jeśli chodzi o resztę, to zdaję się na Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No to pierwsze koty za płoty:) Gratuluję Ci Martusiu pierwszego roczku i mam nadzieję, że zabawisz tu wiele kolejnych lat. Dzięki Twojej wyobraźni blog jest wspaniałym, kreatywnym miejscem w sieci. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, mi w tym roku stuknie 9 lat, weny i cierpliwości na kolejne. Ustawiam się w kolejce po kolczyki takie jak na zdj czarno szare lub czarno zlote

    OdpowiedzUsuń
  9. Marta wszystkiego dobrego na te 1 urodzinki. Oby wena twórcza Cię nigdy nie opuszczała i obyś poznała w sieci wielu wspaniałych ludzi , równie twórczo zakręconych jak Ty.
    Co prawda biżuterii nie noszę ale wisiorek zawsze warto mieć w swoich zasobach więc ustawiam się w kolejce.
    Wybieram mały wisiorek w kolorach niebieski, granat, szary z dodatkiem stonowanych kamieni.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Martuś, kochana! Wszystkiego dobrego, dalszych wielu lat zabawy na blogu, nowych prac i znajomości! Ponieważ dostałam od Ciebie ostatnio cudny naszyjnik, dam szanse innym...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! To dopiero rok, a myślałam że znam Cię już wiele lat;)
    Bardzo chętnie zapisze się na te słodkości. Podobają mi się wisiory, najbardziej duże (bo ja z tych szerszych jestem). Kolory to niebieskości lub fuksja z czarnym, tak jak na banerku. Co do pozostałych zdaję się na Ciebie.
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby jeszcze więcej wspaniałych lat ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę jeszcze więcej lat blogowania. ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Martuś, gratuluję rocznicy i życzę Ci jeszcze wielu, wielu lat radosnego blogowania.
    Chętnie przygarnęłabym kolczyki - niezbyt duże, w szarościach plus stonowane kamienie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Martuś najlepsze życzenia!! Fajnie, że jesteś z nami tutaj, a ja cieszę się, że mogłam Ciebie poznać :)). Mam już cudną bransoletkę więc dam szansę innym :)). Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. 100 lat! Oby tak dalej ☺ A ja bym przygarnęla wisior, duży, z kamieniem 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Przede wszystkim gratuluję roczku- to chyba najfajniejszy i najbardziej rozwijający czas na blogu, często pełen obaw , ale i radości:)
    Banerek zabieram i tak myślę, że przydał by mi sie wisior, raczej średni z kamieniem, kolor? lubię beże, czerń i niebieski w każdym odcieniu;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielkie Gratki Martuś!!!
    Życzę Ci kolejnych twórczych lat,nieustającej weny twórczej i wielu wspaniałych pomysłów tak jak do tej pory :) Spełniaj swoje twórcze marzenia, a ja z przyjemnością będę cieszyć moje oczy. Ustawiam się w kolejce po wisior w morskich kolorkach 😊
    Serdeczności ślę:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje, rok - szybko zleciał :) życze dalszych jeszcze wielu, wielu i wielu :) z przyjenością stanę w kolejce po wisior, najchetniej duży w błekitach, zieleniach , błyszczący :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego w pracy twórczej i wielu lat inspiracji życzę!
    Nie mogę przepuścić takiej okazji bo robisz piękne i nietuzinkowe prace zupełnie inne niż moje, chetnie bym taką przygarnęła dlatego potulnie stoję w kolejce i zabieram banerek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie gratuluję roczku i życzę Ci wielu kolejnych wspaniałych pomysłów! Z wielką przyjemnością podziwiam Twoje prace.
    Do zabawy oczywiście się zgłaszam. Jeżeli będę miała to szczęście to proszę o duży wisior, bez kryształków, w odcieniach czerwieni ;).
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję roku blogowania, ja jestem tutaj pierwszy raz, to pokazuje mi tylko, jak wiele jeszcze można odkryć wspaniałych blogów:) Spróbuję szczęścia w Twojej zabawie, technika prac zupełnie dla mnie nieznana, ucieszyłabym się z każdego rodzaju biżuterii, może być wisior, ale nie umiałabym wybrać jaki kolor i dodatki, nie mam takiej umiejętności:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja mama uwielbia biżuterię więc staję w kolejce po nagrody :)
    Małe kolczyki może ?
    Sto lat w blogowym świecie !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sto lat w blogowym świecie" Małolato " :))
    Zgłaszam się do zabawy i wybieram kolczyki w małej formie , kolor - pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy kroczek, pierwszy roczek i nim się obejrzysz, to przy jedynce dopiszesz zero. :)
    Wszystkiego dobrego z okazji pierwszych urodzin blogowych i kolejnych lat przyjemnego i owocnego blogowania. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję pierwszego roczku i życzę nieustającej weny oraz mnóstwa wolnych chwil na realizację najbardziej szalonych pomysłów. Z przyjemnością przyłączam się do zabawy marząc o dużym wisiorku ze stonowanym kamieniem w jesiennych kolorach (żółć, pomarańcz, czerwień). Pozdrawiam serdecznie, dziękując za wszystkie wizyty w Błękitnym Zamku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję pierwszego roku!
    W miłym, blogowym towarzystwie czas mija pięknie, więc życzę kolejnych twórczych latek :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wielu pomysłów, które mnie inspirują , dobrze że do Was dołączyłam , a na kolejne lata wszystkiego najlepszego , tez przyłączę się do zabawy i u siebie zaraz napiszę Hasło

    OdpowiedzUsuń
  30. A jeszcze dopiszę ,że skoro mogę to wybiorę wisior, taki stonowany/ jak dla starszej Pani/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana gratuluję roczku :) życzę Ci wielu kolejnych twórczych lat w blogosferze :***
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po piękne duże kolczyki w soczystych zieleniach ale ze stonowanymi kamieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Martuś, podobno najtrudniejszy pierwszy (k)rok ;) Ale jeśli TAK wygląda w Twoim wykonaniu trud, to jak będziesz szaleć, kiedy będzie z górki ;) Niech Ci wieją pomyślne wiatry!
    Nie mogę sobie odmówić przyjemności spróbowania szczęścia w zabawie. Marzą mi się kolczyki. W energetycznych kolorach z równie energetycznymi kryształkami.

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję pierwszej rocznicy blogowania :-) Teraz polecą kolejne już z górki ;-) Życzę pięknych pomysłów i prac, rosnącego grona komentatorów i wszelkiej pomyślności :-) Chetnie przyłączę się do zabawy. Lubię sutaszową biżuterię i inne. Kolorystyka dość szeroka: szarości, fiolety, turkusy, kamienie stonowane. Noszę zazwyczaj duże wisiory :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Martuś gratuluję urodzinek i życzę kolejny twórczych lat :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).
    Poproszę kolczyki średniej wielkości w brązowym kolorze. Jeśli chodzi o dodatki, to sama zobaczysz co bardziej by pasowało.

    Także nie pozostało mi nic innego jak trzymać za siebie kciuki hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję pierwszych urodzin. Stworzyłaś fantastyczne miejsce pełne wyobraźni, kreatywności. Bardzo ciekawie jest u Ciebie.Życzę wielu lat działania w blogosferze. U mnie minęło już osiem lat. Nie wiadomo kiedy zleciało:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję rocznicy.Życzę kolejnych lat pełnych weny. Jestem kolczykomaniaczką więc chętnie przygarnę taką nagrodę. Kolory lubię żywe soczysta zieleń,słoneczny żółty, błękt, turkus, czerwień itp.Mam trochę ze sroczki więc lubię połysk. Wielkość nie ma znaczenia. Bardzo podobały mi się Twoje kolczyki z candy na powitanie jak cukiereczki, niestety wtedy jeszcze nie znałam Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdecznie gratuluję rocznicy! Ja sama widzę po swoim blogowaniu, że to się tak jakoś szybko dzieje... No i stopniowo blog staje się częścią codzienności, zawiązują się znajomości. Życzę Ci długich lat blogowania i wielu związanych z tym pozytywnych doświadczeń, wspaniałych przeżyć, miłych wzruszeń i pięknych przyjaźni!
    Gdyby mi się poszczęściło w Twoim Candy, to mając wybór chciałabym wisior, niezbyt duży, z kamieniem, najchętniej w tonacji miodowo-oliwkowej.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję pierwszej rocznicy i życzę wielu kolejnych. Świat blogowy jest miły i przyjazny. Zgłaszam sie do Twojej zabawy. Gdybym wygrała to chciałabym otrzymać duży czarny wisior z kryształkami. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze zdążyłam, zgłaszam się :) Gratuluję 1-go roczku! Wybieram małe kolczyki z kryształkami, lubię zielony i niebieski, a także szary i granat :)
    Banerek zabieram jeszcze na ostatni dzień :)
    Pozdrawiam! Miłego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się przypomniało, że ja też już u Ciebie wygrałam kolczyki więc dam szanse innym, jeśli mogę jeszcze to tak załatwić, bo kompletnie mnie zaćmiło..

      Usuń
  40. Ja mam bloga od 13 lutego tego roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło jeśli pozostawisz tu swój komentarz :)